Sabah erken kalktım ve duşa girdim.Üstümü giyinip kahvaltı yaptım.Saçlarımı kurutup dişlerimi fırçaladım.Şefaf rimel,nemlendirici,fondöten,lip balm sürdüm ve güzel bir dağınık topuz yaptım.
Evin kapısını kitleyip asansöre bindim.Aşağı indim.Yürüdüğüm sırada bir el hissettim omzumda.Arkamı döndüğümde jungkook olduğunu fark ettim.
"Günaydın"
"Günaydın jungkook " ah niye öyle bakıyor yine?
"Saçın çok güzel olmuş"
"Teşekkür ederim " evet günlük utanma dozumuzu da aldığımıza göre otobüse binebiliriz.
Test çözmeye başladım.Fakat teste bakarken midem bulandı otobüste olduğumuz için.Biraz dayansam iyi olur birazdan okula giriceğiz.
Otobüs okulun önünde durunca hızlıca indim.Ah dayanamıyorum.Midem çok bulanıyor.Jungkook sesleniyor.Duyuyorum fakat cevap veremiyorum.
Bahçenin boş ve tekin köşesine gidip kusmaya başladım.Jungkook sanırım arkamdaydı.Çantasından ıslak mendil ve peçete çıkardı ve bana uzattı.
"İyi misin?Revire gidelim mi?"başımı hayır anlamında salladım.İyiki okul formamı kirletmemeyi başarmıştım.
Jungkook beni alıp banka otutturdu.Biraz dinlenip rahatladım."İyi misin?"
"Evet otobüs sallandığınsan midem bulandı"
"Emin misin?Hasta değilsin değil mi?"
"Hayır iyiyim"
"Peki gel seni sınıfa bırakayım bende sınıfıma sonra giderim.Hadi"
"Gerek yok jungkook ben gidebilirim"dememe rağmen beni yalnız bırakmayıp elini omzuna atıp sınıfıma getirmişti.Buse bizi o şekilde görünce hemen yanımıza geldi.
"Yn iyi misin betin benzin atmış"
"Kustu Buse.Dün çok ince giyinmişti.Midesi bulanmış.Üşüttü herhalde revire de gitmedi."
"Tamam jungkook teşekkür ederim getirdiğin için"dedi Buse.Derse girdim.Biraz daha iyiydim.Öğle arasına kadar iyiydim.
Öğlen Buse ile yemekhaneye indik.Boş bir masaya oturduk.Biz oturur oturmaz jungkook ve bir arkadaşı yanımıza oturdu.
"İyi misin yn?"
"Evet daha iyiyim teşekkürler"
Yemeklerimizi yedikten sonra ders beden eğitimi olduğundan giyinmeye gittik.
Üstümü giyinip spor salonuna gittiğimde jungkook hemen yanıma geldi.
"Öğretmen izinliymiş bugün yn yani dersler boş"dedi kafa salladım.
Biz konuşurken bizim sınıftan bir kız ve jungkookun sınıfından bir çocuk spor salonunun ortasında yüksek sesle birşey zırvalıyorlardı.
"Evet arkadaşlar oyun oynayalım.Hazır hoca da yok.Hem kim cesaretli kim doğruymuş görelim ha"
Basketbol sahasının ortasında büyük bir daire oluşmuştu.Birkaç haftada herkes birbirinin ismini ezberlemişti.
Evet oyun başlamıştı.
"Hiç birini öptün mü?"
"Geceleri oyuncaklara sarılarak uyuyor musun?"
"Teneffüste badboy Burak'ın ensesine vur"bu cidden cesaret ister.
"Sevgilin kanser olsa ve ölücek olsa sırf sen üzülme diye seni aldatmış gibi yapsa ve sana öldükten sonra mektup yazsa tekrar biriyle çıkmanı istese çıkar mıydın?"
"Git sevgilinin gözünün önünde başkasını öp"ve şişe bana döndü.
"Jungkook ile sevgili misin?"
"Hayır " dedim. Ve büyük bir yaygara koptu.Kimse inanmıyordu.
"Biz komşuyuz"dediğimde herkes bir ab sustu ama herkes birbirinin kulağına birşey söylüyordu.
Şişeyi çevirdim.Bu sefer bana bu soruyu soran kız ve jungkooka gelmişti.Soru hakkı kızındı.
"Doğruluk mu,cesaretlik mi?"
"Cesaret"
"Madem arkadaşsınız.O zaman bu yapacağınız şeyi umursamıyacaksınızdır."dedi.Herkes merakla ne istediğini bekliyordu.Hic kimse ses yapmıyordu.
"Git ve yn'nin dudağına güzel bir öpücük bırak"
"Ne?"
"Duydun işte sadece öpücük öpüşmek zorunda da değilsiniz.Arkadaş olduğunuz için kolay olucaktır"
Jungkook bana bir bakış attı.Sanki ister misin gibiydi.
Sonra ayağa kalktı.Karşıma oturdu ve miyanhee dedi.Kulağıma eğildi."Bu senin için sorun olur mu?"
Başımı hayır anlamında salladım.Jungkook ise o yumuşak dudağını benim dudağımın üstüne narince bastırdı.][][][]][][]][][[][[[[]]]]][]][]]]][]][]][]][][]][
Oy vermeyi unutmayın ♡♡Nasıldı?Bence en efsane bölüm buydu.Biraz yakınlaşsınlar istedim ama sanki fazla yakınlaştılar ha
Xjksbhhcsk
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HER ŞEY ESKİSİ GİBİ•Jeon Jungkook
FanfictionBu muydu sevgin?Farklı ülkelerde olsak bile her an seni izledim,seni sevdim,seni özledim,seni aramıştım kalbimin artık boş olan odacıklarında.Ama sen? "Annem hayat talihsizlikler ve talihsizlerle dolu demişti Jungkook.Bunu ıspatladığın için teşekkür...