Ama biri o eli savurdu.Bu kişi Burak'tı.O beni kurtarmışmıydı?Bana iyilik mi yapmıştı?
"Bu kıza bulaşmayın."
"Yok ya sanane."
"Bulaşmayın dediysem bulaşmayın.Gidin başka oynuyacak kız bulun yn onlardan değil şimdi uzayın."
"Biliyor musun aslında güzel kızsın " dedi içlerinden biri.
Burak sinirliye benziyordu.Beni niye korudu durduk yere.Aslında onların bana yaptığını o da yapıyordu.
Aralarındaki tek fark Burak bana asılmazdı. Bana sataşır, beni sinirlendirir,beni iter ve zorbalık yapmaya çalışır ama asılmaz.
O çocuk sözüne devam etti."Benimle çıkmaya ne dersin?Hatta çıkışta benim evime gidebiliriz.Tabi ki se-"lafını bölen Burak'ı yumruğu olmuştu.Arkadaki mal arkadaşları çocuğu Burak'ın elinden almaya çalışıyordu.
Fakat Burak'ın çetesi onları durdurmuştu.Burak'ta durunca çocuğun yüzüne baktım.Heryeri kan olmuştu yazık ama hak etti.
Şuan aklımda tek bir soru vardı.'Beni niçin kurtardı?'Burak çocuğun üstünden kalktı.Bende sabah erken olmasına rağmen son birkez bizim yüzümüzden dolan kantine baktım.
Bana doğru yaklaştı.Bileğimi tuttu.Daha sonra parmaklarını parmaklarım ile birleştirdi.
O anda bütün kantin fısıldaşmaya başladı.Burak beni hızlıca oradan çıkardı ve eski kullanılmayan boş bir sınıfa soktu.Ah gerçekten derdi neydi bunun?
"Ne yaptığını zannediyorsun?"
"Seni onlarla yanyana görmek istemiyorum."
"Buna sen karar veremezsin.Hem nedenmiş"(Xjfdvjg biraz önce korkudan ölüyordu.Şimdi bir cesaret geldi)
"Onların niyeti başka çünkü.Onlar senin kötülüğünü istiyor."
"Ne yani sen iyiliğimi istiyorsun?Neden?"
"Evet"
"Sen durduk yerde böyle birşey yapmazsın.Kesin altında birşey yatıyordur."
"Evet beni iyi tanımışsın.Bunun karşılığında birşey istiyeceğim ve sen de kabul ediceksin."
"Ne istiyorsun?"
"İlk kabul demen lazım."
"Hayır ilk önce ne istediğini söyle."
"Hayır kabul et sonra"
"Tamam kabul şimdi istediğini söyle."
"Benimle biraz oyun oynuyacaksın. "
"Nasıl yani?"
"Canımı yakan birinin canını yakacağım bunun için de sana ihtiyacım var. "
"Şu lanet isteğini düzgün söyle"
"Benimle çıkıcaksın.Çünkü sevgilim benden bir başkası için ayrıldı.Merak etme çok sık sürmez günde iki kere falan."
"Anladım.Kabul yalnız Buse'ye bunun yalan olduğunu söylüyeceğim."
"Peki " dedi ve oradan çıktık.
][][][]][]]][]][]][]][[][]][]]]]]][]][]][]][]]][]]
Oy vermeyi unutmayın ♡♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HER ŞEY ESKİSİ GİBİ•Jeon Jungkook
FanfictionBu muydu sevgin?Farklı ülkelerde olsak bile her an seni izledim,seni sevdim,seni özledim,seni aramıştım kalbimin artık boş olan odacıklarında.Ama sen? "Annem hayat talihsizlikler ve talihsizlerle dolu demişti Jungkook.Bunu ıspatladığın için teşekkür...