2~Merhaba

5.5K 266 42
                                    

Halamlarla soğuk bir vedalaşma yaşamıştım.Bavulumu ve sırt çantamı aldım.

Cüzdanımı,ailemle oturduğum eski evin anahtarını cebime koydum.Çünkü artık orada kalacaktım.

Hızlı ama narin küçük adımlarımla otobüs durağına gidip otobüs beklemeye başladım.

O sırada sırt çantamın ön gözünden kulaklığımı ve telefonumu çıkardım.Kulaklığımı kulağıma taktığım sırada yağmur başladı.

Yağmuru severdim,bana huzur verirdi.Otobüs geldi,kartımı bastım ve en yakınımdaki boş tekli koltuğa oturdum.

Dinlediğim şarkıya dudaklarımla eşlik ediyordum.Evime doğru yaklaştığım sırada ayağa kalktım ve tuşa basıp orta kapıya ilerledim.

Benimle birlikte üç kişi daha inmişti.Sanırım eve girince odalara bakıp ağlıyacaktım.Kendimi tanıyordum.Şarkılara sessiz sessiz eşlik ederek eve varmıştım.

İşte başlıyorduk. Kapının şifresini girerek kapıyı açtım ve asansöre doğru ilerledim.Şanslıydım ki asansör sıfırdaydı.Ne şans ama.

Hemen binip yukarı çıktım.Elimi cebime atıp anahtarı çıkarttım.Kapıyı açtım ve içeriye göz attım.Hiç değişmemişti.

Her şey yerli yerindeydi.Ayağımda olan hardal rengi botları ve üstümdeki lacivert kabanı çıkarttım.

Yavaşça odaları geziyor,dolu olan gözlerimle süzüyordum.

Annemlerin odasına girerken dolu gözlerimden yaşlar yanağımdan firar etti. Sonra odama gittim.

Bavulumu yatağın üstüne koydum.Büyük ihtimalle evi değiştiricektim.Bu eşyalar onları özlememe neden oluyordu.Odamı biraz inceledikten sonra kalktım kabanımı botumu tekrar giyindim kulaklığımı takıp cüzdanımı aldım.

Dışarıya çıktım,anahtarla kapıyı kilitledikten sonra otobüs durağına gittim.Otobüse bindim ve mobilya almaya gittim.

Ne de olsa zengindim değil mi?Tabi zengindim,dedem sayesinde yüklü bir miras kalmıştı bana.Beğendiğim şeyleri aldım.

Adamlar yarın getirebilicekleri söylediler.Eski eşyalarımı adamlara verecektim ihtiyaç sahiplerine vermeleri için.

Gece yatmadan önce hayatımı,eskiden kurduğum hayalleri düşündüm ve ağlayarak uyudum.

[]][][[][[][[][[][][][[][[]]]]]][[[[][[][]][]]]][]
Oy vermeyi unutmayın ♡♡

HER ŞEY ESKİSİ GİBİ•Jeon JungkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin