Fazla aç değildim.Ayakkabılarımı çıkarttım.Pantolonumu çıkartıp evin içinde giyindiğim şortumu giyindim.Bir de göbeği açık bluz.
Evin içinde bile olsam dışarıdaymış gibi giyinmeyi seviyordum.Bu yüzden yalnızca uyurken pijama giyerdim.
Tam da telefonumu şarja takıp uzanıcaktım fakat buna birisi engel oldu.Kapı çaldı bu jungkook'tu.Kapıyı açtım.
"Iııım şey bu senin mi?"
"Ne benim mi?"hızlıca elini açıp gösterdi.Tabi yaa bilekliğim.
"Evet benim en sevdiğim bilekliklerimden.Ne zaman düşürdüm ben onu ya?Nasıl dikkatsizim. Neyse geri getirdiğin için çok sağ ol."
Ben konuşurken niye gözlerimin içine bakmadı diye düşünürken aklıma bluzum geldi.Ben bunları düşündüğüm sırada kapımı kapattım.
Sanırım Jungkook utanmıştı. Çünkü karnıma baktı,yüzüme kısa süre baktı ve gözlerini benim olduğum yer hariç her yerde gezdirdi.
Bunu niye uzattım ya.Neyse uykum var.Biraz dinlensem sorun olmaz herhalde diye düşünüp uyudum.
Dün uyuduğum da saat 18.00'dı,uyandığımda ise 06.23'dü.Uyumayı hep sevmişimdir.
Kötü birşeyler olunca da uyurum çünkü hep aklımda 'uyursan her şey geçer ve biter'düşüncesi vardı.Uyandığımda günlük rutin işlerimi halledip okula gittim.
Okula geldiğimde sınıf boştu.Sadece üç tane çanta vardı.Çantamı sırama bırakıp kantine indim.O anda masama üç kişi oturdu.
Bunları tanımıyordum acaba ne istiyorlar diye içimden geçirmiştim.
"Selam güzellik"dedi içlerinden birisi.
"Güzellik?"dedim hemen.Bu sefer diğeri konuştu.
"Ne o kendini güzel bulmuyor musun yoksa?"
"Şeyy"dedim korkmuş bir şekilde. Normalde başka birileri olsa terslerdim. Bu sayede korkan taraf onlar olurdu.Ama bu sefer yapamamıştım.Bunlar bildiğin bana asılıyorlardı.Korktuğum ve utandığımdan kaçıcaktım.Fakat beni tutup geri oturtdular.Çocuğun teki elini saçıma götürdü.Ama...
<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3<3 <3 <3<3 <3
Oy vermeyi unutmayın ♡♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HER ŞEY ESKİSİ GİBİ•Jeon Jungkook
FanfictionBu muydu sevgin?Farklı ülkelerde olsak bile her an seni izledim,seni sevdim,seni özledim,seni aramıştım kalbimin artık boş olan odacıklarında.Ama sen? "Annem hayat talihsizlikler ve talihsizlerle dolu demişti Jungkook.Bunu ıspatladığın için teşekkür...