9~Arkadaş

2.5K 180 31
                                    

Jungkook masumca içeri girdi. Ben botlarımı çıkarttım.O ise girişe koyduğum koltuğa oturmuş bekliyordu.

"Ne yapıyorsun?"
"Oturuyorum "
"Niye oraya oturuyorsun içeride oturucak yer var."
"Burası iyi"
"İyi ben üstümü değiştiriceğim.Sen istersen içeri geçebilirsin."
Üstümü değiştirip yanına gittiğimde hala orda oturuyordu.

"Ayakkabılarını ve montunu çıkartıp içeri geçermisin? "Bana geçmesem olmaz mı der gibi bakıyordu.Hemen ekledim.
"Lütfen"zorda olsa dediklerimi yapmıştı.
"Aç mısın?"
"Hayır"
"Okuldan geldik istersen bir şeyler yiyelim."
"Gerek yok sağol."o öyle diyince mutfağa gittim.İki tane noodle almıştım.Onları pişirip çok güzel bir sunumla servis edeceğim tabağa koydum.

Daha sonra Jungkook'a seslendim.Ama gelmedi.Bende tepsiye koyup eline verdim."Ye lütfen."
O aç değilim diye ısrar etsede sözüme gelmişti.

"Yemek için teşekkür ederim afiyetle yedim."
"Rica ederim,afiyet olsun."
Ben test çözüyordum.Jungkook ise telefon ile oynuyordu.

Hayır hayır yanlış söyledim çözmek için bir yerlerimi yırtıyordum. Sorular mı yanlıştı anlamadım ki.Sanırım jungkook bunu fark etmişti.

"Yardım ister misin? "
"Matematiğin iyiyse evet"
Yanıma mesafeli bir şekilde oturdu soruları çözmeye başladı.

Soruları çözdükten sonra hepsini bana teker teker anlattı.Aslında anlattığı çoğu şeyi anlamıştım.Matematiği çok iyiydi.

"Çok teşekkür ederim "
"Rica ederim anlamdığın başka bişey olursa sorabilirsin yardımcı olurum."
"Sağol"
Kısa süre sonra zil çaldı.Jungkook'un annesi babası ve abisi gelmişti.Onları selamlayıp jungkooku uğurladım ve hemen duşa girdim.


][][][]][]]]]][]][]]][[[][[][[]][]][]][[]][]][]]]]
Oy vermeyi unutmayın ♡♡

HER ŞEY ESKİSİ GİBİ•Jeon JungkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin