20~Dans

2K 152 26
                                    

Lavabodan çıktık.Jungkook bize kafasını çevirdi.O bakınca Berke abi de baktı.Yanlarına gittik.

Buse bana 'normal davran herzaman ki gibi ol.Sakin ol.O elini tutunca elini tut.O tutmazsa tutma.Bakalım ne yapıcak.'demişti.

Sonunda balo başladı.Konuşma falan yapıldı.Daha sonra Berke abi partnerinin yanına,Buse sevgilisinin yanına gitti.

Yani biz jungkookla yalnız kaldık.Bize gözü kayıp bakanlar ilk önce önüne dönüyor.Daha sonra bizi süzüyor ve yanındakilere birşey fısıldıyorlardı.

Ben etrafı izlemeye başladım.Jungkooka baktığımda o da bana bakıyordu.Ama hemen kafasını başka yere çevirdi.

Jungkookun arkadaşları geliyordu.Yanımıza oturdular.Yanlarında da iki kız vardı.Onlar gelince aramızda olan az mesafe iyice kaybolmuştu.

Şuan dipdibe oturuyorduk.Jungkook onlarla sohbet ediyordu.Bense kızları süzüyordum.Yalan yok güzellerdi.Hatta çok güzellerdi.Biraz o şekilde oturduk sohbet ettik.

Daha sonra altta bir şarkı çalmaya başladı.Herkes dans ediyordu.Jungkookun arkadaşları dans için kalktı.

Jungkook yanımdan çok az uzaklaştı.Ben sahneye çıkanlara bakıyordum.Sanırım jungkook bana bakıyordu.Gözlerini üstümde hissedebiliyordum.Kafamı ona çevirdim.

Aynen düşündüğüm gibi bana bakıyordu.Aynı zaman da parmaklarıyla oynuyordu.

Kısa bir süre ona baktıktan sonra geri önüme döndüm.Jungkook ayağa kalkmış ama ben fark etmemiştim.

"Yn " dedi.Boğazını temizledi.Bana bakmadan konuştu."Dans edelim mi?"cevap bekleyen meraklı gözlerini üstüme çevirdi.

Herkes ediyordu.Bence bizim etmemizde bir sakınca yoktu.O yüzden kafamı sallayıp üstümdeki elbiseyi biraz düzeltip ayağa kalktım.Elimi tuttu.

Sahneye yürüdük.Heyecanlıydık bunu ikimizde hissedebiliyorduk.Elini bel boşluğuma koydu.Ben de elimi omzuna koydum ve dans etmeye başladık.

Bana bakıyordu.Bende ona bakıyordum.Sanki dört mevsimi aynı anda yaşıyordum.Bazen çok sıcak bazen ise çok soğuk hissettiriyordu.

Yağmurdu yürüyor hissi veriyordu.Ben etrafıma baktım ve geri önüme döndüm.

Hala bana bakıyordu.Heyecanım gitsin diye etrafa bakmıştım.Ama beni daha çok heyecanlandırdı.


][][]][]][]][]][]][]][]][]][]][][]][][]][]][]][]][
Oy vermeyi unutmayın ♡♡

HER ŞEY ESKİSİ GİBİ•Jeon JungkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin