28~Zor

1.9K 124 58
                                    

Sabah kalktım yine o lanet olası alarm ile.Bugün haftasonuydu.Berke abi bana konu anlatıcaktı.

Hemen kalkıp üstümü giyindim.Şarkı açıp lavaboda işlerimi halledip kahvaltı yaptım.Berke abiyi aradım ve buluşucağımız yeri öğrendim.

Ayakkabılarımı ve ceketimi alıp çıktım evden.Hızlıca otobüse binip Berke abinin söylediği yere geldim.

Geldiğime dair mesaj attım.O da beş dakika içinde yanımda olacağını mesaj attı.

Yanıma garson geldi iki kahve sipariş ettiğimin ardında Berke abi gelmişti.Hemen başladık derse.

Bana matematik hariç hepsinde geldiğimiz yere kadar ayaküstü anlatmıştı.

Saat geç olduğu için detaylı yerleri okulda anlatacağını söyledi.

Berke abi reşit olduğu için ehliyeti vardı.Durumları iyi olduğundan arabası da vardı.Çünkü o sevdiği kız icin iki yıl sınıfta kalmıştı.Fakat sevdiği kız ondan saçma bir nedenden ayrılıp okulunu değiştirdi.

Beni eve Berke abi bıraktı.Zaten bu saatte otobüsü çekemezdim.İyi geceler dileyip sitenin girişine gittim.

Oturduğum bloğun şifresini girip asansöre bindim ve evime çıktım.
.
.
.
.
.
.
.
Sonunda hafta başı gelmişti.Sabah kalkıp rutin işlerimi halledip kahvaltı yaptım.

Üstümü giyinip hafif çok hafif bir makyaj yapıp evden çıktım.Asansör beklerken jungkook da yanıma gelmişti.

"Günaydın"dedi gülümseyerek.Kulağında kulaklık vardı.

"Günaydın jungkook " dedim onun gibi.Asansöre bindik ve aşağıya indik.
Binadan çıkıp otobüs durağına ilerledik.

Durakta beklerken jungkook çantasının ön gözünden sakız çıkarttı.Bir tane ağzına atıp bana uzattı.İçinden bir tane alıp gülümseyerek başımı eydim.

O sırada otobüs geldi ve biz yine herzaman olduğu gibi yan yana oturduk.

Sınavlarım bu hafta başlamıştı ve o yüzden durmadan test çözüyordum.

Ben hep istediğim zaman ders çalıştım.Ama bu sene zor olduğundan kendimi zorluyordum ders çalışmaya.

Bazen çok bunaldığım zamanlar da test çözmek istemediğim zamanlar sabah çözerim,öğle arası çözerim,akşam çözerim,gece çözerim diye hep kendimi geçiştirip kendimi kandırmıştım.

Çünkü eskiden çalışmadan yapabiliyordum.Şuan o kadar pişmanım ki keşke eskiden çalışsaydım diyorum.Belki o zaman ders çalışa çalışa ders çalışmaktan zevk alırdım.Çözmediğim zamanlar kendimi eksik hissederdim.

Ama keşkeler birşey değiştirmiyor işte.Şuan olduğum kişi durmadan başkalarından konu anlamalarını istiyor çünkü onlara muhtaç.

Sınavlarımdan yüksek almak için heryerde test çözüyordum.Otobüste çantamdan türkçe testi çıkardım ve çözmeye başladım.Junkook ise müzik dinliyordu.

Okula kadar bu şekilde gittik.Testi kaldırıp otobüsten indim.Jungkook ile aynı binada olmadığımızdan iyi dersler dileyip sınıfıma çıktım.

[]}]]]][][][[][]]]]]]]]]][[][]][]][]][]][]][][][[]
Oy vermeyi unutmayın ♡♡


HER ŞEY ESKİSİ GİBİ•Jeon JungkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin