(Medyayı dinleyerek okumanızı tavsiye ederim.Medya-Euphoria)
5 yıl sonra...
Karşımızda olan mavi dalgalı denizin güzelliği değildi huzur veren.Bana huzur veren yanımdakilerdi.Yaşadıklarımın içinden sıyrılmamı sağlayandı.Ne olursa olsun o olaydan sonra elimi bırakmayandı.Jungkook'tu.Benim denizim,dalgam,güneşim,rüzgarım,
bulutum,havam,yağmurum,
suyum,oksijenim,aşkım olan Jungkook'tu.Üstüne oturduğumuz salıncakta denizi izliyorduk güneş batarken.Mutluyduk.Karanlık simsiyah hayatım,aşkın bir güneşi tarfından aydınlatılmıştı.O küçük yaşımda ailem diye bağlanmıştım ona.İşte o yüzden geçmişte,şimdi ve gelecekte ailem Jungkook'tu.Onunla hayal kurmak zevkliydi.Beni güvende hissettiriyordu.Daha küçüktük.Yaşayacağımız çok şey var onunla.Yapmayı en sevdiğimiz şey fotoğraf çekinmek olmuştu.
Üyeler ile birlikte çoğu zaman gezmeye gidiyorduk.Hayat beni defalarca yıkmıştı.Beklesemde beklemesemde hep beni vurmuştu.Tam ayağa kalkamayacağımı düşündüğümde tekrar tekrar ayağa kaldırmıştı.Beni o zamanlar acımasız,sert biri yapan hayatı seviyorum.Çünkü aslında hedefi o değilmiş bunu fark ettim.Beni ayağa kaldırmak istemiş.Beni yıkarak güçlendirmek istemiş.Mutlu olmamın güçlüğünü tatmamı istemiş hayat.Hayatın acımasız ve günahkâr olduğunu düşünen ben artık onun bir sihirli kitap olduğu düşüncesine vardım.İlk öğretmenimi yanlış tanımışım şimdiye kadar.Hayat benim ilk ve son öğretmenim.Hayat herkesin ilk ve son öğretmeni ne kadar güçsüz olursan ol seni güçlü tutmayı amaçlıyor.Ölüm ise hayatın bu yüzünü fark edenlere yeni şeyler öğretiyordur belkide.Belki hayatı bilenleri ödüllendiriyordur bunu asla bilemem.Ama bildiğim tek şey var.Ben Jungkook'a hayattan ve ölümden daha çok güveneceğim ve güveniyorum...
"Yn?"
"Hımm."
"Daldın yine."dedi ve tavşan dişleri ile gülümsedi.
"Sadece her şeyi sorguladım."
"Çok şey yaşadık yn.Ve çok şey yaşayacağız.Ben hep senin yanında olacağım.Çünkü seni kendimden daha cok seviyorum aynı senin gibi."kıkırdadık.Çünkü Jungkook bir anda romantik olmuştu.Ama ben onu komik haliyle daha çok seviyordum.O zaman biraz eğleneyim diyip yanımızdaki şişede duran suyu Jungkook'un üstüne döküp denize kaçtım.Şaşırıp beni kovalamaya başladı.
Biraz yüzdük ve sonra evimize gittik.Çektiğimiz fotoğrafları her zaman ki gibi albümüze koyduk ve uyuduk.
O benim yanımda.O bana sarılıyor.O beni düşünüyor.O beni öpüyor.O beni seviyor.Ve o bana aşık.Bu düşüncelerimiz sonsuza kadar böyle olacak.O benim sonsuza kadar mutluluğumun sebebi.
][][][]][]]]][][]][][][]][]][][]][][[][[][[[[[][[]]
Euphoriaaaaaaa.Ye ye ye ye.Finalide yaptım.Yirmi gün sonra yeni kitaba başlayacağım.Yazın aklımda birkaç kurgu var onları paylaşacağım.Umarım onları okursunuz.Sizi çok seviyorum.Okuyan,oylayan ve yorum yapan herkese teşekkür ederim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HER ŞEY ESKİSİ GİBİ•Jeon Jungkook
FanfictionBu muydu sevgin?Farklı ülkelerde olsak bile her an seni izledim,seni sevdim,seni özledim,seni aramıştım kalbimin artık boş olan odacıklarında.Ama sen? "Annem hayat talihsizlikler ve talihsizlerle dolu demişti Jungkook.Bunu ıspatladığın için teşekkür...