18~Partner

2K 159 22
                                    

"Baloya yalnız mı gidiyorsun?"

"Malesef ya sen?"

"Sanırım çok güzel bir kız ile gidiceğim."dedi.

Zaten ben de şans olsa.Biraz yol gittik.Ben arasıra ona bakıyordum.Hiç konuşmuyorduk.Dışarıyı izliyorduk ikimizde.Okula geldik.

Çünkü balo okulun büyük salonunda olucaktı. Herkes dışarıdaydı.Kızların çoğu boya kovasına düşmüştü.

Jungkook otobüsten indi ve elini bana uzattı.Elini tutarak yavaşça indim.Daha sonra elini bıraktım.

Okula yürümeye başladık.Herkes birbirine bakıyordu.Biraz sonra Buse telefonla beni aradı.

"Neredesin?"

"Bahçede içeri geliyorum"

"Birini buldun mu?"

"Hala partnerimi bulamadım"dediğim sırada jungkook hafif sinirli kırgın ve üzgün bir şekilde bakmaya başladı.

Ne oldu şimdi ya ?

"Tamam Berke abi yanımızda sende içeri gel bekliyoruz."

"Tamam görüşürüz."Telefonumu kapattım.Jungkook hala aynı ifadeyle bana bakıyordu.

"Niye öyle bakıyorsun ne oldu?"

"Hiç " dedi soğuk bir biçimde.

"Nasıl hiç.Bir anda ne değişti?"

"Ben gidiyorum"dedi.Ah noluyor? Hemen jungkooku kolundan tuttum.

"Nereye?"

"Partnerimi bulmaya."

"Senin partnerin yok muydu?Ama otobüste v-"

"Sen benimle gelmek istersin diye düşünüp öyle söylemiştim."Jungkook önüne dönücekken daha sıkı tuttum bileğini o anda bileğine baktı daha sonra ise bana.

O sırada jungkook un elini tuttum.Bana şaşkınca bakıyordu.

"Ne yapıyorsun?"diye sordu.

"Benim partnerim olur musun?"

"Gerçekten mi?"

"Evet lütfen.Şimdi boş boş etrafa bakıp birini bulup benimle kalması için yalvarmak istemiyorum."

"Peki " dedi elimi biraz sıktı.Ama bu sıkış can yakmak için değildi.Sanki yanımdan ayrılma benimle kal gibiydi.

][][][]][][[[[]]}][[]][[][]][]][]][][[][]][]][][[]
Oy vermeyi unutmayın ♡♡
Medya çok güzel değil mi?

HER ŞEY ESKİSİ GİBİ•Jeon JungkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin