(Yn'in anlatımıyla)
Ayağa kalkmış, yürüyorduk.Ellerimi üstümdeki ceketimin cebine koymuştum.Jungkook'a karşı değişik hissediyordum.Ne yaşadığımı anlamaya çalışıyordum.O anda Jungkook konuştu."Özür dilerim yn."sessiz kalmayı tercih etmiştim.
"Benimle konuşmayacaksın değil mi?Hâlâ bana kızgın ve kırgınsın.Ama sana kendimi affettireceğim."hâlâ sessizdim.
"Yn biraz önceki gibi bağır çağır,konuş ama sessiz olma lütfen."
"Ne duymak istiyorsun Jungkook ne?Senin söylediğin yalan sözleri tekrar etmemi mi yoksa o kız ile beni mi?"
"Meleğim lütfen."
"Sakın bir daha bana meleğim deme!"bağırmıştım.Çünkü hak etmişti.Yaptıklarına rağmen o kelimeyi bana nasıl kullanırdı.
"Ben özür dilerim yn.Lütfen beni affet."yine ses çıkarmadım.
"Affetmeyeceksin değil mi?Affetmek istesende yaptığım iğrenç şeyler yüzünden affedemiyorsun.Biliyorum yn.Biliyorum benden nefret ediyorsun.Ama benim sadece senin yokluğunda kafam karıştı.Cidden üzgünüm yn.Be-en seni çok seviyorum.Seni kaybedemem yn.Bunu bana yapma.Hem sende beni seviyorsun."dedi.Konuşmamıştım.Durdu.Elimi tuttu ve kalbine götürdü.
"Eğer beni sevmiyorsan bunu şimdi söyle yn.Kalbim senin için atarken.Bende senin çektiğin acıyı çekeyim."elimi alıp savurdum ve konuşmaya başladım.
"Ne saçmalıyorsun Jungkook.Kes şunu.Senden nefret falan etmiyorum ayrıca benim çektiğim acıları sen çekince ne değişecek?"
"Özür dilerim."
"Eğer bir kere daha özür dilersen senden nefret etmeye başlarım."
"Yani beni affettin."
"Hemen sevinme kolay kolay unutmayacağım."bana ani bir şekilde sarıldı.
"Seni seviyorum.Seni seviyorum.Seni seviyorum yn.Teşekkür ederim.Seni seviyorum aşkım.Seni seviyorum."dayanamayıp ona sarıldım.
"Bende seni seviyorum Jungkook.Ama sakın bir daha böyle bir şey yapma tamam mı?"
"Söz sevgilim söz.Seni bir daha hiç kırmayacağım."
"Görüceğiz Jungkook-shi."diyip saçlarını karıştırdım.
Benim evime gelmiştik.Eve gelene kadar Jungkook elimi bırakmamıştı.Jungkook salondaki içtigim içkileri çöpe atıyordu.Bende yemek hazırlıyordum.Daha sonra yanıma geldi ve bana yardım etti.Birlikte çok güzel bir sofra kurmuştuk.
Yemeklerimizi yerken Jungkook durmadan bana bakıyordu.Bir anda konuşmaya başladı.
"Yn?"
"Hımm."
"Niye bu kadar zayıfladın?"
"Neden güzel olmamış mıyım?"
"Hayır çok güzeldin zaten.Daha da güzel olmuşsun."gözlerimi kaçırmıştım.Yine beni utandırmayı başarmıştı.Ah cidden bu çocuk...
2 hafta sonra...
Jungkook bugün beni üyelerle tanıştırmıştı.Bütün günü onlarla geçirmiştim.Hepsi çok eğlencelilerdi.Birkac yıl önce hayalini kurduğum insanlarla bugün doya doya konuşmustum.Jin oppa bana türklerin yemeklerinin tadını merak ettiğini,Tae oppa oradaki kızlarının beni gibi olup olmadıgını,Namjoon oppa orada konser vermek istediklerini,Yoongi oppa yeni bir şarkı üstünde çalıştığını söyledi ve Hoseok oppa ise dansını biraz gösterdi.Onlar çok mutlulardı.][][][][][][][[][[][][[][]]]][][][][]][][]][[][][][
Akşam bölüm atacağım ve bu kitabın son bölümü olacak.Sizi seviyorum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HER ŞEY ESKİSİ GİBİ•Jeon Jungkook
FanfictionBu muydu sevgin?Farklı ülkelerde olsak bile her an seni izledim,seni sevdim,seni özledim,seni aramıştım kalbimin artık boş olan odacıklarında.Ama sen? "Annem hayat talihsizlikler ve talihsizlerle dolu demişti Jungkook.Bunu ıspatladığın için teşekkür...