Extra

1.5K 19 8
                                    


Zoals je zag, vandaag een extraatje. Zoals jullie waarschijnlijk is opgevallen is dat ik redelijk anoniem ben, en ik heb het gevoel dat dit best wel onpersoonlijk over komt. Dus vandaag ga ik wat feitjes over mezelf neer zetten, aangezien dit ook een punt is waar ik aan werk (:

1. Als eerst, ik ben student. Momenteel studeer ik journalistiek, wat ik erg interessant vind en ik ben dus ook zeker van plan deze studie af te ronden.

2. Ik ben ras Ajacied! Dit was waarschijnlijk geen verrassing, maar helaas ben ik thuis wel de enige. Voor de rest support ik Spurs & city, Real, Juve, Bayern en Borussia!

3. Mijn top 10  favoriete voetballers zijn: (niet op volgorde hoor!)

Viktor Fischer, obviously;)
Mario Götze
Cristiano Ronaldo
Christian Eriksen
Sergio Ramos
Toby Alderweireld
Robert Lewandoski
James Rodriguez
Kevin de Bruyne
Paulo Dybala

4. Zelf heb ik momenteel drie baantjes, en ik zal er eentje verklappen. Ik sta bijna elke zondag in het stadion! Helaas niet de arena, omdat dit te ver weg is. Het stadion behoort wel bij een van de top 3 clubs hier :)

5. Taalkundig ben ik redelijk fanatiek, ik spreek vloeiend Engels en Nederlands, en redelijk Duits. Ook ben ik aan het bij benen met Deens en Spaans. Verder spreek ik ook een beetje Frans.

6. Biologie was ver uit mijn favoriete vak op de middelbare, ook vond ik gym altijd erg leuk.

7. Ik ben mezelf de afgelopen jaren ontzettend tegengekomen, en heb ook ontzettend veel geleerd en meegemaakt. Ik dacht dat ik deze periode af had gesloten, maar ergens stond toch nog een kier open. Ik ben er recent achter gekomen dat het nooit over was, en voor al de laatste tijd heb ik erg veel moeite op gebied van eetstoornissen.
En nee, je hebt geen boulimia als je dik bent.
En voor anorexia hoef je niet mager te zijn.

8. Ff wat luchtiger, ik ben momenteel echt in een super sarcastische bui. Niet echt het ideale moment om dit te doen maar achjaaa

9. Ik luister mega veel muziek, momenteel Avicii, die ik ongelooflijk mis. En zo zag mijn spotify wrapped er dit jaar uit! Nu heb je een beetje een idee, maar ik luister de afgelopen weken ook ontzettend veel Duitse apre ski muziek :')

 En zo zag mijn spotify wrapped er dit jaar uit! Nu heb je een beetje een idee, maar ik luister de afgelopen weken ook ontzettend veel Duitse apre ski muziek :')

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

10. Ik hoop deze maand nog mijn eerste tattoo te laten zetten! Ergens twijfel ik wel, maar dat zal ik voor altijd blijven doen dus ik heb best wel schijt.

11. Zo ben ik dus ook ongelooflijk eigenwijs, en af en toe nog al fel. Maar ook kan ik echt kneiter druk zijn, en vrolijk. (Maar op de maandagmorgen vooral chagrijnig)

12. Ik heb geen relatie, en ben nu al bijna een jaar eenzame sjaak. Mijn vorige relatie was mijn serieuste, en ik heb ook maar twee exen gehad dus dat is niet zo spannend. Ook heb ik hier al laaang geen last meer van.

13. Veel moeite met mezelf ergens over heen zetten heb ik niet. Ik ben iemand die heel erg door gaat en misschien wel zelfs te weinig terug kijkt op het verleden.

14. Ik ben best wel perfectionistisch en dit levert nog wel is uitstelgedrag op. Het klinkt misschien onlogisch, maar juist omdat ik zo perfectionistisch ben heb ik er vaak geen zin in om dat het veel moeite kost. Ook moet ik er in de mood voor zijn.

15. Je kan mij echt ontzettend blij maken met make up en kleding. Ik ben in dat opzicht echt wel een meisje-meisje en ik kan nooit genoeg hebben.

16. Ik ben ontzettend blij met de vrienden die ik heb. Ik heb ook een beste vriend waar ik het ontzettend goed mee kan vinden. (Dat is meestal zo met beste vrienden lmao) hij is ook voetbal fanaat, alleen voor de verkeerde club dus dat zorgt nog wel is voor discussies

17. Ik kan echt geen FIFA, ik ben er ontzettend slecht in. Wel kan ik er uren lang naar kijken en vind het ontzettend fascinerend om mezelf daar mee bezig te houden.

18. Ik houd heel erg van sport(en)! Ik rij zelf al meer dan 10 jaar paard, en ga naar de sportschool.

19. Ik heb heel lang theaterschool gedaan, acteer, dans en zanglessen. Dit werd alleen te veel theater, dus echt werken aan projecties. Dit vind ik minder dus ben ik hier al een tijdje mee gestopt, het acteren mis ik wel nog steeds.

20. Helaas heb ik echt probleem knieën. Ik wilde ook altijd graag voetballen, maar dat gaat dus niet. We weten niet wat er aan de hand is, maar wel draag ik uit voorzorg soms een knie band. Ook ga ik langs de sportfysio.

21. Sportfysio, een beroep dat me best wel leuk lijkt! Ik ben biologie fanaat, en vooral het vlak met spieren, gewrichten, bindweefsels en cellen vind ik erg interessant.

22. Obviously woon ik gewoon in Nederland, maar wij hebben ook een huis in Spanje. Ik ga hier dan regelmatig naar toen, en het voelt ook echt als thuiskomen!

23. Mijn afkomst is echt 97% Nederlands, en voor de rest Duits. Kapot saai, waarschijnlijk had je dan mijn uiterlijk ook al geraden. Het komt dus niet als verassing dat ik blond ben, mijn ogen zijn ook groen en blauw. (Heterochromisch dus half om half)

24. Ik kijk niet veel series, ik ben er gewoon erg slecht in. Mijn favoriete serie was La casa de papel en Elite vond ik ook super leuk. Van tv shows ben ik wel fan, zo kijk ik altijd die hard ex on the beach en love island! (Oh en temptation)
Ook ben ik echt een sucker voor Nederlandse films, echt fantastisch

25. Ik zit redelijk weinig op mijn telefoon. Ja ik maak dagelijks gebruik van sociaal media, maar max 2 uur per dag. (Dit klinkt misschien als veel, geloof me maar dat is het niet). Ik lees bijvoorbeeld ook heel graag :)

Nouja dit was hem dan! Voel je vrij om lekker te reageren of een discussie aan te gaan, dat vind ik alleen maar gezellig!

ReflexWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu