s i x t e e n

6K 341 16
                                    

Probudím se v cizím pokoji. Zpočátku jsem zmatená, ale když se rozhlédnu a zrak mi padne na Zayna, ležícího vedle mě, musím se usmát, jelikož se mi vybaví včerejší noc. Opatrně se nahnu a políbím Zayna na tvář a jelikož se ho rozhodnu nebudit, opatrně a tiše se zvednu z postele, najdu své oblečení, které si vzápětí obléknu a odejdu ze Zaynova pokoje na druhou stranu apartmá do mého a Samanthina pokoje. Přejdu do sprchy, kde ze sebe shodím oblečení, rychle se osprchuji a dojdu se převléci do čistého oblečení.

Vyjdu z pokoje a přejdu do obývacího pokoje, který je spojen s menší kuchyní. Všichni, kromě Zayna, jsou usazeni na pohovkách okolo velké plazmové televize. „Dobré ráno," pozdravím všechny a usměji se.

„Mimochodem, dneska za mnou přijde někdo, kdo pro mě hodně moc znamená," usměje se nervózně Liam a vyhledá můj pohled. Povzbudivě se na něj usměji a on pokračuje. „Víte, že s někým už dlouhou dobu randím a rozhodl jsem se, že vám ji představím," řekne.

„Dobré ráno," přijde ke mně Zayn a před všemi mě políbí. Chvíli jen zaraženě koukám, ale nakonec se na něj usměji. „Co tu řešíte?" zeptá se s úsměvem na tváři. Když mu chce Liam odpovědět, ozve se zaklepání na dveře, po kterém Liam značně znejistí.

„Jdi si pro ni," pobídnu ho a on se pomalu vydá ke dveřím. Ještě před tím, než dveře otevře, si odkašle a podívá se na nás. Jakmile dveře otevře, obejme slečnu stojící za nimi, políbí ji na tvář a za ruku ji odvede k nám.

„Rád bych vám všem představil osobu, na které mi velmi záleží a kterou miluji," řekne a uculí se při pohledu na sovu přítelkyni. „Tohle je Michelle, má přítelkyně," usměje se. Vypadá přesně tak sympaticky a mile, jako z Liamova vyprávění.

„Jane," přejdu k Michelle a nastavím ruku, abychom si s nimi mohly potřást. Michelle ale zakroutí hlavou a vtáhne mě do objetí.

„Tak to ty jsi ta, která o nás věděla skoro od začátku?" zeptá se s vřelým úsměvem.

„To budu asi já," uchechtnu se a mrknu na Liama.

Rozhodneme se usadit na pohovky a hrát nějaké společenské hry, díky kterým bychom měli možnost poznat Liamovu přítelkyni Michelle lépe. Všichni se velmi dobře bavíme, ale po nějaké chvíli nás vyruší zvonění mého telefonu. Omluvím se a hovor přijmu.

„Ahoj mamko, děje se něco?" zeptám se, když hovor příjmu.

„Jsem relativně blízko vašeho hotelu, mohla bych se stavit? Dlouho jsme se neviděly," řekne. Nakonec se domluvíme, že by měla dorazit za nějakou půl hodinu. Vrátím se k ostatním a oznámím jim nadcházející příchod mé matky.

„To je hezké," uchechtne se Michelle. „Poznala jsem vás všechny a ihned se přejde na seznamování s rodiči,"

„Pravda," zasměji se a pokračujeme v hraní.

Zjistila jsem, že Michelle to má podobně jako já, co se týče pití, takže zatímco si kluci otevírají už několikáté pivo, my jsme v polovině lahvičky Corony.

„Nečekala bych, že by mi něco takového chutnalo," poznamenám směrem k Michelle. „Děkuji ti,"

„Je málo věcí, které bych pila, což už víš," uchechtne se. „Ale Corona je jedním z mála, po čem s radostí sáhnu,"

„A už vím proč," řeknu s úsměvem, přiťuknu si s ní a obě se napijeme. Myslím si, že jsem si ihned během takové kraťoučké chvilky sedly.

„Jdu tam," řekne Zayn a doběhne ke dveřím, za kterými se objeví má matka.

„Ahoj mami," pozdravím ji a chci ji obejmout, ale nepodaří se mi to, jelikož strnule kouká někam za mě, jako by viděla ducha, či nějaký přízrak. „Všechno v pořádku?" zeptám se ustrašeně. Rozhodnu se to ale neřešit a představit jí Liamovu přítelkyni, která na nás všechny udělala neskutečně dobrý dojem. „Mami, ráda bych ti představila Liamovu přítelkyni," začnu, ale jsem přerušena.

„Michelle?" zeptá se má matka nevěřícně a udělá několik kroků dopředu. Všichni se jen nechápavě díváme jeden na druhého a střídavě se koukáme na mou matku a na Michelle, která vypadá stejně vyděšeně, jako má matka.

„Mami?" špitne Michelle.

This Is Us || One Direction ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat