„Jak to, že jsem nevěděla, že máš za příbuzného nějakou celebritu?" vykoktá ze sebe Sam, která byla tak laskava a dnes ráno se k nám přidala.
„Protože tě znám a vím, jak by to dopadlo, a navíc," uchechtnu se. „S Lukem se moc často nevídáme. Jen jednou za čas si napíšeme, nic víc,"
„Ale jestli je to tvůj bratranec," začne Liam přemýšlet nahlas a opře si svou hlavu o Michellino rameno. „Tak je to i Michellin bratranec, ne?"
„To je pravda," zasměji se. „Mohla bych vás pořádně představit,"
„No tak bingo!" vykřikne Liam a prudce si sedne, čímž umožní Michelle, aby k nám přešla.
Vyjdu z hotelového pokoje a přejdu na terasu, ze které je překrásný výhled na Eiffelovu věž. Opřu se o zábradlí a zasněně se na ni zadívám.
„Byla jsi tam už někdy?" zeptá se mě někdo za mnou a já leknutím nadskočím.
„Moc dobře víš, že jsem ve Francii poprvé," řeknu s klidem a nechám se od Zayna obejmout.
„Tak to by mě zajímalo, kde ses naučila tak dobře francouzsky," uchechtne se, zřejmě narážející na den, kdy jsem byla nakupovat s Michelle. Byly jsme relativně unavené a myslely jsme si, že káva bude dobrým nápadem, který nás ještě na nějakou dobu nakopne, a tak vznikl ten nápad, že jedna z nás by měla dojít objednat kávu, ale jen francouzsky. Nepoužít při tom jediné anglické slovíčko.
Než jsem si to stihla uvědomit, Michelle hledala na internetu, co se jak řekne a já měla jít a kávu objednat. Dopadlo to velmi vtipně, nikdo pořádně nevěděl, co po nich chci, a to včetně mě, a Michelle to samozřejmě musela natočit a poslat Liamovi a Zaynovi.
„Jsem prostě talent od přírody," odseknu a znovu se opřu o zábradlí.
„Zase budeš dělat uraženou?" zasměje se a přitáhne si mě k sobě, dávajíc pozor, abych se tentokrát z jeho objetí nijak nevymanila. „Chtěla bys tam jít?" šeptne a zadívá se mi do očí. „V její blízkosti jsem byl už několikrát, ale nikdy ne nahoře,"
„A proč ne?" podivím se.
„Myslel jsem si, že je to věc pro zamilované,"
„A teď snad už není?" uchechtnu se.
„Je," šeptne a přitáhne si mě k polibku. „Ale už patřím mezi ně," zašeptá mi na rtech.
Dojdeme k Eiffelově věži a bez toho, aniž bychom museli vyčkávat frontu nastoupíme do výtahu a vyjedeme do prvního patra. Pomalu se procházíme a užíváme si výhledu a když se rozhodneme vyjít do druhého patra, nahrne se na nás několik desítek fanynek, které si Zayna všimly. Bohužel ani mě nenechaly bez povšimnutí, díky čemuž se velmi brzy stanu terčem mnoha nadávek. Kromě pokřikování nadávek jako například Zayna jen využíváš kvůli penězům a slávě! nebo jsi jen obyčejná děvka, která není dobrá na nic jiného, než na sex jsem toho slyšela opravdu spoustu. Byla jsem označena za člověka, který mohl za rozpad vztahu Zayna a Perrie, a i když si moc dobře uvědomuji, že to není pravda, vzhledem k tomu, že jsme se v té době se Zaynem ještě neznali, bylo to velmi bolestivé.
Cítila jsem, že potřebuji utéct a být o samotě, ale kam můžete utéct, když se nacházíte na Eiffelově věži a všude kam jdete se za vámi ozývají nadávky a urážky. Zayn by byl mnohem šťastnější, kdyby byl s Perrie! Rozhodně tě nemiluje! To byla chvíle, kdy trpělivost došla i Zaynovi a všechny fanynky rozehnal, s tím, že se od teď nevyfotí ani se nepodepíše jedinému člověku, dokud nebudou schopné respektovat jeho rozhodnutí a jeho lásku, kterou chová ke mně.
Jelikož jsem z tohoto zážitku byla hodně rozklepaná, rozhodli jsme se dojít do druhého patra pěšky po schodech, abych mohla být na čerstvém vzduchu a nemačkala se s cizími lidmi v děsivě vypadajícím výtahu, který neodjede, dokud není zaplněný.
„Cítíš se už lépe?" špitne a chytí mě za ruku, když dorazíme do druhého patra. Jen přikývnu a rozejdu se bez něj dál. „Lásko," doběhne mě a pokusí se mě vtáhnout do svého objetí. Já ale jen ucuknu a přejdu k zábradlí, o které se opřu a začnu si užívat výhled. „Víš, že tě miluji, že?" šeptne.
„Vím," fňuknu.
„Ale no tak," přitáhne si mě k sobě a já se konečně nechám obejmout. „Já vím, že se to jednoduše říká a hůř dělá, ale doopravdy se pokus takovéhle lidi, a především jejich poznámky neřešit,"
„Pokusím se," šeptnu a obtočím ruce kolem jeho krku. „Prosím,"
„Co prosíš?" ušklíbne se.
„Ty víš..."
„Vím?" uchechtne se a skloní se blíž k mým rtům. „Tohle?"
„Mhm..." zamumlám a stoupnu si na špičky, abych mohla spojit naše rty.
Nakonec jsme byli schopni odnést si z našeho malého výletu především jen ty dobré vzpomínky a mimo toho i několik fotek, ze které vybral jednu, kterou publikoval na svém Twitteru a také Instagramu s popiskem we go together like cupcakes and frosting, což mě donutilo k úsměvu, jakmile mi to ukázal.
„Miluji tě," šeptnu.
„Miluji tě," zopakuje a políbí mě.
Theresin pohled
„My bychom už měli jít," řekne Louis. „Zítra máme ten koncert a jak nás znám, bude nám dlouho trvat, než se vystřídáme v koupelně," uchechtne se. „A to máme na apartmánu tři ženský, že jo," dodá.
„A vy dva," přeměří si nás Samantha pohledem. „Žádný prasárničky, ano?" uchechtne se a všichni společně odejdou.
„Dlouho jsme se neviděli," vydechne Luke ihned, kdy se za posledním člověkem zabouchnou dveře.
„A ty se divíš? Po tom všem, co jsi mi udělal?"
ČTEŠ
This Is Us || One Direction ✔
Hayran KurguPROBÍHAJÍCÍ PŘEPIS/KOREKCE PŘÍBĚHU (47 ze 70) korekce neprobíhá postupně, proto je přepsán konec příběhu (včetně nově přidaného epilogu) a začátek minimálně Jane, mladá dívka studující vysokou školu, která má jako všichni ostatní své sny a touhy. J...