t w e n t y f o u r

5.6K 313 7
                                    

Přísahala bych, že jsem v tu chvíli zapomněla, jak se správně dýchá. I přes to jsem se ale usmála a sledovala jsem Michelle, vyčkávajíc její odpovědi. Místo odpovědi se ale z Michelliných očí začnou valit slzy, které ji Liam opatrně setře. Po několika vteřinách mlčení se Michelle konečně zmůže na odpověď a vyjde z ní prosté a jednoduché: „Ano," které ze sebe spíše vykoktá. Vrhne se Liamovi okolo krku a rozpláče se naplno. Liam jen pootočí hlavu a koukne se na mě. Se slzami v očích přikývnu, jelikož vím, že udělal správně. Michelle Liama velmi miluje. Vím to už od první chvíle, kdy jsem jí poznala a také vím, že Liam k ní cítí to samé.

Začnu tleskat, což donutí i kluky, aby se ke mně přidali, a než se naděju, tleská s námi celá restaurace, pokřikující gratulace.

Nejsem si jistá, jestli by byla Michelle za normální situace ráda za to, že se jí dostává tolika pozornosti, především od cizích lidí, ale dovolím si říci, že v danou chvíli to ani nevnímala, natož aby to nějakým způsobem řešila. Je šťastná, a to je jediné, na čem teď momentálně záleží.

Den po zásnubách Liama a Michelle jsme se všichni vrátili do tour busu. Přes to, že mi všichni doporučili, abych ještě zůstala doma a odpočívala, jsem se rozhodla jet a vrátit se zpět do práce. Vzhledem k tomu, že kluci netančí a když se je snažím cokoli naučit, je to jen marný pokus, bude odpočinku dost. Stejně mi stále hlava nebere, k čemu je choreograf, když skupina nijak netančí. Po mimo toho si ale nemůžu dovolit zůstat doma, jelikož práci potřebuji, s čímž přichází i pravidelný příjem, bez něhož bych nebyla schopna platit účty.

Hlasitě zakřičím a odskočím o kousek dál. Ihned ke mně všichni přiběhnou a domáhají se vysvětlení. „Co se stalo?" zeptá se Louis. „Jsi v pořádku?"

„Svině chlupatá," ušklíbnu se.

„Cože?" podiví se všichni, po mimo Sam, která stojí vedle mě a směje se. Samozřejmě jí je jasné, co se stalo, a to jen z mé reakce, kterou doma zažila mnohokrát.

„Nesnáším pavouky," ošiju se, jelikož mi po celém těle naskočí husí kůže.

„To si tu křičela jen proto, že si viděla pavouka?" zasměje se Harry a já ho zpražím pohledem.

„Ale velkého pavouka," fňuknu a dojdu k Zaynovi, kterého obejmu.

„Vždyť byl malinký," nechápe Harry.

„Oni jsou na mě zlí," šeptnu a zavrtám se do Zaynova objetí. „Smějí se mi,"

„Vždyť já se ti taky směju," uchechtne se Zayn, kterého vzápětí odstrčím a vydám se k Paulovi, který sedí v blízkosti řidiče. „Ale no tak, nebuď jako malá,"

„Co ti zase provedli?" zeptá se Paul.

„Víš, jak moc se bojím pavouků, že?" přikývne. „Tak ten křik před chvílí jsem byla já, jelikož jsem našla obrovského pavouka a oni se mi teď smějí," fňuknu, jako malé dítě, které přiběhne žalovat tátovi na starší sourozence.

„Zlato," zasměje se Zayn, který k nám přijde. „Byl malinkatý," řekne a obejme mě zezadu, ale já ho od sebe odstrčím. „Ale no tak, nebudeš přece trucovat," uchechtne se a znovu se mě pokusí obejmout, tentokrát už úspěšně. Natáhne se a vtiskne mi pusu na tvář.

„To byste si mohli nechat na večer, ne?" zašklebí se Paul. „Jen už kvůli tý malý, kterou máte hlídat," ukáže na Lux, která si hraje se svými panenkami a nevěnuje pozornost ničemu, co se děje kolem ní.

„Vždyť to byla jen pusa," zašklebím se na Paula a rozejdu se k malé Lux. „Nic, co by sama neznala,"

Zaynův pohled

This Is Us || One Direction ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat