Překvapí mě, že spolupracuji. Pak si ale uvědomím, že miluji Zayna a i když s ním vlastně nejsem, tímhle ho podvádím... Odstrčím Harryho.
Překvapeně se na něj podívám a on mě chytne za ruce.
„Kdybys mi náhodou chtěla dát facku..." vysvětlí.
„Nechtěla." řeknu a jakmile mi ruce pustí, opravdu mu tu facku vrazím.
„Co máš s těma fackama?!"
„Já nevím!"
++++
Ráno jsem se nechtěla vyhrabat z postele. Za celou noc jsem nezahmouřila oka. Musela jsem přemýšlet o Harrym. Proč zrovna mě? To kvůli mě opustil Sam?
Z myšlenek mě vytrhne zvonění mého otravného budíku. Vypnu ho a s hlasitým zakňučením si stoupnu na nohy.
Hodím na sebe něco normálního a sejdu si dolů do kuchyně udělat snídani. Nikdo nikde.
Vůně palčinek které smažím nejspíš vzbudily Nialla, který se rychle rozběhl k talíři který jsem mu podávala.
„Můžu si přidat?" udělá na mě psí oči.
„Vždyť jich tam bylo deset?! To byly všechny který jsem zatím udělala!" vykřiknu bezradně a Niall pokrčí rameny. „Na tu tvoji nenažranost si nejspíš nikdy nezvyknu." pronesu co nejtišeji a Niall se rozesměje.
Ve chvíli, kdy jsem dosmažila poslední palačinku, dorazili i ostatní. Kluci se ihned vrhly na připravené jídlo a Michelle za mnou přišla.
„Nic ti nezůstane." pokynu hlavou ke klukům.
„Tobě taky ne." usměje se. „A navíc, mě to je jedno, stejně bych do sebe nic nenacpala." řekne a sklopí hlavu.
„Jakto? Je ti špatně? Bolí tě něco?"
„Nic mi není, jen čím víc se to přibližuje, tím mám větší nervy a zdá se mi, že je Liam úplně v pohodě..."
„No jo... Ten to asi tak moc neprožívá."
„Tím chceš říct co? Že mu na tom nezáleží?!" mírně vykřikne.
„Samozřejmě že ne! Jen... ty toho máš na starost víc. Máš prostě nervy."
„A ty je nemáš, když to celý připravuješ?"
„Jasně že mám, ale v ten den to bude o vás dvou. Ne o mě." mrknu na ní.
Když se podívám na kluky, vidím jak se přetahují o poslední palačinku na talíři. To se nemůžou rozdělit?!
„Kluci, asi vás nezajímá že já ani Michelle jsme neměly ani jednu palačinku, co?" řeknu a kluci na nás chvíli koukají, jakoby přemýšleli, jestli nám tu palačinku dát nebo ne. Po chvíli co na nás koukají se zase začnou přetahovat. Zavrtim hlavou. Kouknu se na Michelle.
„Chlapy..." podotkneme najednou a začneme se smát. Náš smích ale ustane. Proč? Protože klukům ten talíř prasknul, jak se o něj přetahovali. Začneme se znova smát.
„Ježiš! Já na něco zapomněla!" vykřiknu a rychle běžím do svého pokoje. Vezmu obálku ze svého stolu a běžím zpátky za Michelle.
„Co to je?" zeptá se Michelle, když jí onu obálku podám.
„Tak se neptej a otevři ji!" zakřičí kluci najednou. Michelle opatrně a hlavně pomalu začne obálku otevírat.
„Pomaleji by to nešlo?" zavrčím.
„Ale jistě..." odpoví Michelle a začne obálku trhat ještě pomaleji. Za jiných okolností bych se smála, ale teď to je důležitý a ona si z toho dělá srandu?!
Když Michelle po asi půl hodině obalku otevře a vytáhne z něj obsah, zůstane na něj zírat. Nervózně polknu.
„T-tak co na to říkáš?" zeptám se pomalu. Odpovědí mi je to, že se mi Michelle pověsí okolo krku a začne vzlykat. Brečí štěstím, nebo ne?
„Co se děje?" obejmu ji.
„T-to si nemusela dělat." vydá ze sebe mezi vzlyky. „Vždyť to muselo být strašně drahý... To si od tebe nemůžu vzít!" odtáhne se ode mě a začne mi do rukou strkat obálku.
„Ségra! Co blbneš?!" zvýšim na ni hlas. „Za pár dní se vdáváš a já ti musela naplánovat pořádnou rozlučku!" obejmu ji. Kluci na mě nechápavě koukají a já protočim očima. „Tak běž balit!" přikážu jí když mě konečně pustí.
„Jedeme do Vegas!" zakřičí Michelle když běží po schodech nahoru.
O týden později:
Nechtěly jsme se s holkama na rozlučce opít, nebo tak něco... Chtěly jsme něco... nezapomenutelnýho. Něco, co nikdo jinej neměl...
„Holky víte co?" zeptám se a holky přikývnou na znamení toho, že mám pokračovat. „Stalo se toho tady hodně. Myslíte že by to mohlo zůstat jenom mezi náma?"
„Taky si myslím, že by to byl dobrej nápad." podotkne Michelle.
„Dobře." přidá se Terezz.
„Asi můžu říct že..." začnu. „Co se stane ve Vegas zůstane ve Vegas."
Tak co? Těšíte se na další kapču? Na svatbu? A co se holkám ve Vegas vůbec stalo?
Moc vám děkuju za všechny votes a comments!
-Jenny
ČTEŠ
This Is Us || One Direction ✔
FanfictionPROBÍHAJÍCÍ PŘEPIS/KOREKCE PŘÍBĚHU (47 ze 70) korekce neprobíhá postupně, proto je přepsán konec příběhu (včetně nově přidaného epilogu) a začátek minimálně Jane, mladá dívka studující vysokou školu, která má jako všichni ostatní své sny a touhy. J...