Rutger
"Lief schiet je op we moeten nog wat spullen inpakken voor morgen." Ik kom de badkamer uit half nat loop ik naar de slaap kamer toe. Thomas en ik gaan morgen 5 weken naar Spanje en we maken er meteen een roadtrip van want we gaan met de auto. Thomas staat in de slaapkamer de koffer in te pakken hij heeft hele lijsten gemaakt met wat we mee moeten nemen. Daar is hij veel beter in dan ik. Ik zie een stapeltje kleren klaar liggen. "Doe dat maar aan we moeten oppassen met wat we dragen omdat we morgen weg gaan." Ik lach even en loop naar hem toe om hem een kus te geven. "Wat ben je weer goed voorbereid lief." zeg ik terwijl ik een kus op zijn voorhoofd druk. Thomas glimlacht lief naar me en gaat verder. "Lief droog je is beter af je bent nog helemaal nat." Ik zucht en pak een onderbroek van de stapel af en doe hem aan. Ik zie Thomas kijken. Snel droog ik me goed af en kleed me aan. "Moet ik helpen met inpakken of ben je weer even controlfreak aan het spelen en moet ik je alleen laten." zegt ik lachend. Thomas schud zijn hoofd terwijl hij naar zijn lijst kijkt. "Ik mis wat geen idee wat maar ik mis wat." Ik kom lachend op hem af en pak zijn lijst uit zijn handen. Het staat vol met spullen die we mee moeten nemen. "HEEY!!!!" zegt hij boos. "Lief er staat geen Deo op dat mis je." Hij pakt zijn lijst weer terug en gaat met zijn vinger er overheen. Ik zie hem nadenken. Dan kijkt van mij naar de tas en terug naar zijn lijst. "Ja je hebt gelijk." geeft hij toe. Ik lach even en pak de lijst weer van hem af en leg hem op het bed. Dan pak ik hem bij zijn heupen vast en draai hem naar me toe. "Maak je nou maar geen zorgen we nemen heus genoeg mee kijk naar die koffer hij puilt uit." zeg ik lachend. Thomas drukt een kus op me mond. "Je hebt gelijk. Laten we even een pauze nemen ik begin trek te krijgen en ik kan ook een douche gebruiken." Ik laat hem los en ik loop naar de woonkamer toe. Terwijl ik onze lunch maakt gaat Thomas douche. Dan moet hij wel snel zijn want ik ben al bijna klaar. Ik ga aan de tafel zitten met me eten en wacht op Thomas. Ik pak me telefoon erbij. Gister is de laatste video van de komende 5 weken online gekomen. Thomas en ik hebben besloten om ons even helemaal buiten social media te sluiten de komende weken we willen helemaal genieten van de vakantie. Ik zie allemaal reacties van kijkers die het niet met ons eens zijn. Ik krijg zelfs haat naar me toe gegooid. Soms heb ik het idee dat kijkers vergeten dat wij ook gewoon mensen zijn. We hebben niet verteld waar we heen gaan alleen dat we op vakantie gaan. Ik heb er zelf aan gedacht om gewoon me telefoon thuis te laten maar dat gaan we niet doen. Ik zou echt niet 5 weken zonder me telefoon kunnen. Ik open insta en kijk even bij me getagde berichten. Heel grappig dat bijna niemand op insta het erover heb dat we ons zelf gaan buiten sluiten. Nou ja we zien wel hoe het zou lopen. Ik hoor Thomas al aanlopen. Niet veel later zit hij voor me en we beginnen aan ons eten. "Ik heb zo veel zin in morgen." zegt hij met zijn mond vol. Ik lach even "Ik ook lief."
JE LEEST
In my dreams
RandomRutger(furtjuh) en Thomas (gewoon Thomas) gaan op vakante maar dan gebeurt er iets wat hun leven veranderd kan Thomas het aan om bij Rutger te blijven terwijl hij in het ziekenhuis in coma ligt.........