Thomas
Wacht vraagt Daan me nou ten huwelijk. Voor al zijn fans. Ik kijk hem aan. Ik ben er even stil van want dit had ik niet verwacht. Natuurlijk wil ik bij Daan zijn ik hou zo veel van hem maar straks word Rut wel wakker en ben ik getrouwt met Daan. "Thomas?" Hoor ik Daan zeggen. Ik pak zijn hand "Ja natuurlijk wil ik met je trouwen." Ik zie even een traan in zijn ogen komen. Daan trekt me naar zich toe en drukt een kus op mijn mond. Ik hoor geklap en gejuig maar ik probeer me op Daan te focussen. Hij maakt me zo gelukkig. Eerlijk gezegt heb ik de hoop opgegeven met Rut. Ik zal atijd van hem houden maar Daan en ik hebben een leven samen opgebouwd en ik ben gelukkig met hem. Daan trekt me van een kus in een knuffel. "Ik hou van je Thomas." Fluistert hij in me oor. "Ik ook van jou." Fluister ik terug. Ik laat hem los en ik zie iedereen staan en klappen. Dan besef ik me pas dat Daan me ten huwelijk heeft gevraagt. Het komt als een klap binnen. Ik loop terug naar me stoel in het publiek en ik hoor allemaal felicitaties van mensen. Als ik zit en Daan begint 'de cirkel' te zingen word het te veel en barst ik uit in huilen.Na dit liedje is het pauze. Snel ren ik naar achter naar Daan. Als ik hem zie kan ik me tranen niet inhouden. "Thomas wat is er?" Hoor ik hem zeggen. Ik sla me armen om hem heen. "Het wat zo onverwachts het overdonderd me gewoon even." Ik hoor Daan zacht lachen. "Ik hou van je Thomaatje." Zegt hij. Dan begin ik te lachen. Wat hebben we met die bijnamen. "Ik ook van jou Banaantje." Dan hoor ik voetstappen ik kijk op. Het is de band van Daan. "Gefeliciteerd schatjes." Hoor ik Kees zeggen. Kees valt ook op jongens dat had hij een keer verteld maar hij heeft geen vriend. Dan word ik bij Daan vandaan getrokken door Kees om een knuffel te geven. "Heey Kees doe je voorzichtig met me Thomaatje!" Hoor ik Daan zeggen. Ik hoor Kees lachen. "Ja dank je Kees." Zeg ik sarcastisch met een lach erbij. Kees laat me los en ik sla een arm om Daan heen. Kees maakt een foto van ons. "Zo afpers matriaal." Zegt hij dan en laat de foto zien. Dan hoor ik weer mensen de zaal binnen lopen. "Zullen we even drinken halen Daan?" Zeg ik dan. Ik zie Daan knikken. Snel halen we wat drinken en dan loop ik weer naar de zaal toe. Als ik naar boven loop word ik gefeliciteerd door mensen.
Daan ziet er de rest van de show heel erg blij uit. Hij is aan het zingen met een grote glimlach op zijn gezicht. Hij kijkt de heletijd mijn kant op. Aan het eind van de show gaan we nog even bij de fans kijken. Meteen als we de zaal uitlopen staan er mensen op kns te wachten. Daan heeft een vaste groep fans die er elke show zijn. 1 van de meiden verteld dat ze wat voor Daan hebben gemaakt. Super leuk dit ook omdat Daan ze kent. Daan makt het cadeau uit en bedankt iedereen. Dan komen de fotos en knuffels. Ze willen ook met mij op de foto. Niet dat ik dat niet gewent ben. Als het rustig word en veel mensen weg zijn lopen we terug naar de zaal waar iedereen al bijna klaar is met opruimen. "Tijd om naar huis te gaan." Hoor ik Kees zeggen. Snel word alles in autos geladen en Daan en ik rijden naar huis toe. Als we thuis zijn stappen lopen we naar binnen rechtsteeks naar bed toe. "Ik ga morgen met Jess naar het ziekenhuis toe ze heeft weer een onderzoek en hopelijk vinden ze nu eindelijk wat ze heeft. Wil je mee Thomas?" Vraagt Daan nerveus. "Ja natuurlijk wil ik met je mee." Dan ga ik tegen hem aan liggen. "Maar eerst slapen. Ik ben zo blij met je Daan. Ik hou van je." Zeg ik dan. "Ik ook van jou."
JE LEEST
In my dreams
RandomRutger(furtjuh) en Thomas (gewoon Thomas) gaan op vakante maar dan gebeurt er iets wat hun leven veranderd kan Thomas het aan om bij Rutger te blijven terwijl hij in het ziekenhuis in coma ligt.........