Hoofdstuk 35

35 0 0
                                    

Thomas
Het is een week later. Vandaag mag Rut mee naar huis. Wat enorm raar is want dst betekend dat Daan gaat verhuizen. We blijven in djt huis wonen. Kiki gaat met Daan mee en natuurlijk zijn piano wat betekend dat het huis heel stil word straks. Ik ben met Daan zijn spullen aan het inpakken. Daan is sinds en paar dagen geleden met Denise op date geweest. Super leuk natuurlijk. Maar tocht wel een raar idee. Mijn beste vriend en Rut zijn beste vriendin die een relatie gaan starten. Natuurlijk ben ik blij voor ze maar het blijft raar. "Wil je deze terug hebben?" Vraag ik aan Daan. Ik kijk naar me ring. De ring die Daan aan me gaf. Daan zucht even. "Nee je mag hem houden, bewaar hem voor onze vriendschap en als gedachte na dit geweldige jaar. Ik zal altijd van je blijven houden Thomas vergeet dat niet." Zegt Daan met een brok in zijn keel. Ik zie een traan verschijnen in zijn ogen. "Is goed ik bewaar hem en natuurlijk zal ik ook altijd van je blijven houden Banaantje." Zeg ik zacht. Snel geef ik hem een knuffel. "Weet ik." Fluister hij in me oor. Ik laat hem los en we gaan verder met inpakken.

Een uur later zijn we klaar. Daan zijn spullen staan in de auto. Gelukkig kan hij terug naar zijn oude huis. Kiki en zijn piano haalt hij later op als hij alles klaar heeft staan. "Oke nou dit was het dan denk ik." Zegt hij teleurgesteld. "Dit was het niet Daan je blijft me zien en je bent altijd welkom dat weet je toch?" Zeg ik. Daan knikt. Ik geef hem een knuffel en dan stapt hij in de auto. "Tot snel Thomaatje." Zegt hij. "Tot snel Banaantje." Zeg ik terug. Dan rijd hij weg en ik loop naar binnen. Het is stil. Ik ben alleen. Ik plof op de bank neer. Rut mag pas rond 4 uur weg. Het is net 12 uur. Ik kijk naar Kiki die rustig ligt te slapen op de hoek van de bank. Wat ga ik dat lieve beesje missen. Ik aai haar zacht over haar kopje heen. Ze schrikt wakker en komt bij me liggen. Ze begint me te likken. "Ik hou ook van jou Kiki." Zeg ik zacht. Ik zit na mr gevoel een uur voor me uit te kijken met Kiki op me schoot. Dan gaat me telefoon. Ik kijk het is Rutger. "Hey lief ik mag eerder naar huis toe kom je zo?" Zegt hij blij. "Ja ik kom eraan. Ik zal Kiki even in de bench zetten dan kom ik." Zeg ik afwezig. Ik hang op en pak Kiki op en zet haar in de bench. Ze begint zacht te piepen als ik me jas aan doe en tassen pak. "Ik ben straks terug Kiki." Zeg ik tegen haar. Snel stap ik in de auto en ga naar het ziekenhuis. Als ik aankom is Rut al druk bezig met de kamer opruimen. "Hey lief." Zeg ik zacht. Rut komt op me aflopen. "Wat is er?" Vraagt hij aan me. "Daan is net het huis uit gegaan. Ik heb de hele middag met Kiki op de bank gezeten." Zeg ik. Rut pakt me vast. Het voelt zo vertouwt maar toch ook weer niet. Rut is langer dan Daan. "Het is zo moeilijk Rut." Zeg ik. "Weet ik en je moet wennen dat ik weer in je leven ben dat is logisch." Zegt hij tegen me. Snel pakken we alles in en we zeggen gedag tegen iedereen hier. Ik rij naar huis toe. Als we thuis komen laat ik Kiki uit de bench en meteen loopt ze naar Rutger toe. Ik moet evem lachen als ze hem begint te likken. "Je moet niet te verlieft op haar wordem Rut ze gaat naar Daan toe." Zeg ik. "Ja dat weet ik. We moeten eerst elkaar weer leren kennen lief. We moeten weer opnieuw beginnen we moeten weer aan elkaar wennen." Zegt Rutger. "Ja dat is waar. Ik hou van je Rut." Zeg ik. Rutger zet Kiki op de grond en loopt naar me toe en trekt me naar hem toe. Hij drukt zacht een kus op me mond. Het voelt zo vertrouwd. Hij laat me dan los. "Ik ook van jou." Zegt hij dan.

In my dreamsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu