Hoofdstuk 12

29 1 0
                                    

Rutger
Het is 4 weken later en Thomas en ik zijn onderweg naar huis. Ik moet zeggen ik mis social media nooit gedacht dat ik dat zou zeggen. Ik kan niet wachten om bekent te maken dat Thomas en ik gaan trouwen. We rijden nu ergens in Frankrijk. Ik kijk naast me naar Thomas die ligt te slapen. Wat is toch lief. We hebben een enorme fijna vakantie gehad. Ik wil eigenlijk nog niet naar huis maar ik heb volgende week alweer afspraken en ik moet video's opnemen. Als we thuis komen gaan we het bekent maken. We hebben ons niet aan onze afspraak gehouden Thomas heeft afentoe wat gefilmt op zijn telefoon en toen dacht ik van ja ik ga ook wat filmen. We hebben wel aan 1 afspraak gehouden en dat was geen social media. Ik heb mezelf uitgelogt op instagram en twitter en alles. Ik begin trek te krijgen en maak Thomas wakker. "Lief wil je wat eten?" Thomas kijkt me slaperig aan "Ja ik lust wel wat maar zijn we niet bijna bij het hotel?" Ik kijk op me navigatie. Thomas heeft gelijk we zijn er bijna. Dat ik zo snel heb gereden ik had het niet eens gemerkt. "Je hebt gelijk we zijn er bijna wil je alsnog even stoppen?" Thomas kijkt me aan "Ja even benen strekken." Ik zie een boordje van een tank station komen en ik sla af. Ik zet de auto uit. Thomas rekt zich uit en stapt uit. "Lief ik ga even naar de wc." en hij loopt weg. Ik stap uit en rek me uit. Ik zie een picknick bankje en loop er na toe. Lekker in de zon staan. Het is heerlijk weer eigenlijk is het enorm warm en wij zitten in de auto. Niks is beter dan airco. Ik ga zitten op het bankje en leun achter over en sluit me ogen even. Maar meteen zie ik het ongeluk weer voor me. Ik droom er elke nacht over. Ik weet nogsteets niet waarom. Ik hoor Thomas aankomen en ik schiet overeind naar hem toe. Ik sla me armen om hem heen en leg mijn hoofd op zijn schouder. "Ik ben het rijden zat wil jij rijden het laatste stukje?" zeg ik zacht. Ik hoor Thomas zacht grinniken "Ja is goed ik rij het laatste stukje wel." Ik laat hem los en druk een kus op zijn lippen. "Dank je." zeg ik terwijl in instap aan de bijrijders kant. Thomas lacht even en gaat naast me zitten. Hij start de auto en we rijden weg. Als snel komen we aan bij het hotel. Voor we gaan inchecken gaan we wat eten in een restaurant naast het hotel. We krijgen een tafel en bestellen ons eten. Al snel is het er. Als alles op in gaan lopen we nasr het hotel en checken in. Ik duik meteen het bed in en Thomas komt naast me liggen. Ik ben te uitgeput om me om te kleden. Ik ga bij Thomas liggen en val al snel in slaap.

In my dreamsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu