Thomas
De paniek slaat toe waar is Rutger. Ik sprint de kamer uit opzoek naar een verpleegkundige. Ik ren door de gangen en kijk ondertussen op alle deuren. Dan word ik tegen gehouden door iemand. Ik kijk om het is Daan. "Laten we maar vragen waar hij is geen paniek Thomas." Daan pakt me hand en sleept me mee naar de receptie. "Rutger vink?" zeg ik zacht. De verpleger typt Rut zijn naam in. "Hij is verplaatst naar een andere afdeling vanmorgen hij ligt nu op kamer 305 op de 3e verdieping." zegt hij lief tegen me. We bedanken hem en ik loop zo snel als ik kan naar de trap ik kan gewoon niet wachten op de lift. Snel ren ik de trap op en zie al snel de kamer 305 inderdaad er staat meneer Vink op. Ik loop naar binnen en ik zie Rut nogsteets aan de apperaten liggen. Ik pak een stoel en ga naast hem zitten. Voorzichtig pak ik zijn had en geef hem een kus op zijn voorhoofd. Ik voel weer tranen opkomen ik hou ze niet tegen en stromen over me wangen heen. "Please Rut word nou wakker ik kan niet zonder je. Ik mis je." zeg ik snikkend. Ik leg me hoofd op zijn borst en begin nog harder te snikken als ik zijn hartslag hoor. "Word nou wakker." De deur gaat open en er komt iemand binnen ik kijk niet op maar er word op me schoude getikt. Langzaam kijk ik op het is een verpleegster. "Sorry dat ik moet storen maar ik moet hem even checken. Gaat het met u? U bent vast zijn vriend zijn ouders vroegen of u elk moment langs mocht komen. Ik weet niet of u dat al weet maar dat mag." zegt ze lief. Op naar naamkaartje staat Demi ook staat er stagiaire op. "Ja z'n ouder zijn langs geweest." Ik sta op zodat Demi Rut kan checken. Ik ga naast Daan zitten. "Mag ik wat vragen?" zeg ik dan. Demi kijkt naar me "ja tuurlijk." Ik zucht even "Waarom word hij niet wakker?" "Omdat je vriend een flinke klap hebt gehad en ja de reden waarom iemand in een coma ligt is niet duidelijk. Je kan er alleen maar voor hem zijn." Ik knik. Demi is klaar en loopt naar de deur dan draait ze zich nog even om "Sterkte ik hoop voor je dat hij snel wakker word." en ze lacht lief. Ik glimlach terug en ga weer naar Rutger toe en pak zijn hand vast. "Word nou wakker lief ik kan niet zonder je." Geen reactie. Ik zucht. Wat moet ik zonder hem.
JE LEEST
In my dreams
RandomRutger(furtjuh) en Thomas (gewoon Thomas) gaan op vakante maar dan gebeurt er iets wat hun leven veranderd kan Thomas het aan om bij Rutger te blijven terwijl hij in het ziekenhuis in coma ligt.........