Daan
Vanavond is me optreden ik heb er enorm zin in. Thomas is naar Rutger toe. Ik zit thuis te wachten tot ik word gebeld door Kees. Kees is iemand van de band en we zijn hele goede vrienden. Als Kees nou belt dan kunnen we beginnen met repeteren. Ik heb een verassing voor Thomas tijdens de show. Ik ga vragen of hij bij me wil intrekken of ik bij hem. Ik geef hem in iedergeval me sleutel. Ik zit achter me piano wat liedjes te spelen even in zingen. Dat doe ik liever thuis als ik alleen ben want bij andere mensen is dat zo ongemakkelijk. Ik wil net een liedje starten en me telefoon gaat. Het is Kees. "Jooo Daan ben je klaar?" Hoor ik Kees aan de lijn. "Jazeker ik kom eraan." Zeg ik dan. Ik pak me spullen. Gelukkig ligt het meeste al in de auto want ik moet alle apperatuur meenemen en instrumenten. Het is dan wel een optreden waar voor betaald word met een zaal maar ik moet wel me eigen spullen meenemen. Ik stap in de auto. Gelukkig is het niet ver want mijn gammele auto zal dat niet redden. En daarbij is me auto prop vol. Als ik aan kom staat Kees al te wachten. We laden alles uit en bouwen alles op. Dan hoor ik Thomas zijn prachtige gezang aan de andere kant van de zaal. Hij is me nieuwe liedje aan het zingen. Ik moet even lachen als hij bij een uithaal komt en die niet haalt. Hij moet het maar bij youtube houden. Hij komt aanlopen en hij ziet er erg vrolijk uit. "Ik heb met Denise gepraat." Zegt hij blij. "En wat zei ze is ze nog boos?" Vraag ik dan. "Nee ze wil dat ik gelukkig ben en dat ik alsnog afentoe bij Rut kom. Daan ik zal altijd van Rut houden en waarschijnlijk als hij wakker word ga ik weer terug naar hem. Maar voor nu ben ik helemaal voor jou. Het voelt goed ik ben blij met jou. En natuurlijk mis ik Rutger maar ik wil bij jou...? Hij kan zijn zin niet afmaken want ik druk een kus op zijn lippen. Hij heeft gelijk hij zal terug naar Rutger gaan maar dat maakt me niks uit. Hij is me eerste liefde ik wil van dit moment genieten. Ik doe een stap naar achter en pak zijn handen. "Ik ben graag je vriend Thomas." "Gelukkig maar anders was ik weg gelopen." Zegt hij lachend. Even later begint de show. Ik zie allemaal fans binnen stromen. Het is helemaal uitverkocht. Ik heb er enorm zin in. Als iedereen zit kom ik het podium op doe een praatje en ga achter me piano zitten. Ik zing al me liedjes. Dat zijn er niet super veel daarom heb ik gast artiesten. Als ik me laatste liedje af heb roep ik Thomas naar het podium. "Thomas ik heb even een verassing voor je." Ik kijk Thomas aan en geef hem een doosje. "Nu je geen ruzie meer heb mer Denise wil ik vragen of je bij me komt intrekken of ik bij jou. Ik wil je me sleutel geven." Thomas maakt hem open. "Omg Daan ja tuurlijk wil ik dat." Zegt hij blij. Hij pakt me stevig vast in zijn armen. Het voelt veilig en vertrouwt. Ookal kennen we elkaar nog maar 3 maanden. Ik begin van hem te houden.
JE LEEST
In my dreams
RandomRutger(furtjuh) en Thomas (gewoon Thomas) gaan op vakante maar dan gebeurt er iets wat hun leven veranderd kan Thomas het aan om bij Rutger te blijven terwijl hij in het ziekenhuis in coma ligt.........