Hoofdstuk 27

20 0 0
                                    

Rutger
Het is een maand geleden dat we bij de droomspecialist zijn geweest. Eerlijk gezegd ik weet niet of het werkte want ik droom nog steeds elke keer over dat ongeluk. Maar we zien het wel de volgende keer als we heen gaan. Vandaag gaan Thomas en ik huizen kijken ik heb er zo veel zin in. Dit betekend gewoon dat we een volgende stap nemen want we krijgen een puppy. Hij komt over een paar weken en hij is enorm schattig. Alleen heeft hij nog geen naam. Maar die komt nog. Thomas ligt nog te slapen en ik ben een ontbijtje voor hem aan het maken. Ik dacht ik ben even lief vandaag en maak een ontbijtje op bed voor ons. Als ik klaar ben loop ik naar de slaapkamer waar Thomas nog diep ligt te slapen. Ik ga naast hem zitten. "Lief word je wakker ik heb een ontbijtje voor je." Zeg ik zacht. Ik hoor Thomas zacht kreunen en draait zich naar me toe. "Het is zaterdag ik wil slapen." Mompelt hij. "Lief we gaan zo kijken naar huizen weet je nog?" Zeg ik terwijl ik heb zijn ontbijt neerzet. "Ooh ja dat is waar." Zegt hij dan. Ik moet even lachen. Dan gaat hij zitten en we gaan eten. Als alles op is maken we ons klaar en gaan we naar het eerste huis toe. Ik heb er best zin in. We gaan 5 huizen bekijken. Allemaal in Den haag.  We willen allebei niet weg hier. Het eerste huis is een appartement met 4 kamers. Ik parkeer de auto en zie Thomas zenuwachtig heen en weer bewegen. "Zenuwachtig lief?" Vraag ik aan hem. Thomas begint te lachen. "Ja best wel en ik moet plassen." Snel lopen we naar binnen. Het is een totaal nieuw gebouw dus er ligt nog geen vloer in de hallen. Dan komt er een man op ons aflopen en geeft ons een hand. "Hoi ik ben Mark ik ga jullie de huizen laten zien vandaag." Zegt hij dan. We stappen de lift in en gaan naar boven. Mark doet de deur open en we lopen naar binnen. Wauw wat een groot appartement dit hadden we niet verwacht. Er zit een hele grote keuken in en een grote badkamer en 4 slaapkamers. "En?? Wat vinden jullie?" Vraagt Mark aan ons. Ik kijk Thomas aan die nog steeds aan het wiebelen is. "Ja mooi groot maar we zijn nog niet klaar toch?" Zeg ik dan. Mark knikt "Je hebt gelijk laten we naar het volgende huis gaan." Al snel komen we aan bij het volgende huis. Dit is wel een huis met 2 verdiepingen. Mark doet de deur open en lopen naar binnen. We krijgen een rondleiding. Maar we vinden allebei dit huis niet echt wat. 

Nadat we alle huizen hebben gehad zijn we allebei verliefd geworden op het 4e huis. Het is een vrijstaand huis met 4 slaapkamers en een grote tuin voor de pup om rond te rennen. Maar we zijn nog niet zeker. We zijn inmiddels onderweg naar huis. Eenmaal thuis sprint Thomas als een gek naar de wc toe. Ik plof op de bank neer. Het is half 8. Dat de tijd zo snel is gegaan. Even later komt Thomas binnen en komt naast me zitten. We zetten de tv aan en gaan een film kijken. Als de film af is gaan we naar bed toe. "Slaap lekker lief." Zeg ik zacht. Thomas draait naar me toe en geeft me een kus. "Slaap lekker lief."

In my dreamsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu