Hoofdstuk 10

31 2 0
                                    

Rutger (een week later)
Ik word wakker van Thomas die voor me staat met een ontbijtje. "Goeiemorgen lief." Hij zet het dienblad neer en komt naast me zitten op bed. We hebben een enorm mooie villa aam het strand ik geniet zo erg hier. Volgende week gaan we verder. We gaan vandaag met dolfijnen zwemmen echt een droom die uitkomt. We eten ons ontbijt op en maken ons klaar om te gaan zwemmen. Ik ben al klaar maar Thomas nog niet. "Lief ben je klaar dan kunnen we gaan zo." Ik hoor Thomas wat mompelen en komt dan uit de douche vandaan. We zijn klaar en gaan naar de boot toe waar we straks op gaan om met de dolfijnen te zwemmen. We stappen op en we worden naar een bankje gewezen. Thomas pakt me hand vast en lacht lief naar me. Blijkbaar zijn we met z'n 2e want de boot vaart weg. Thomas lacht nog steeds lief naar me. Hij lijkt wel zenuwachtig. Ik kijk over de rand en zie dat er Dolfijnen mee zwemmen met ons. "Lief kijk ze zwemmen mee." Thomas kijkt langs me over de rand. "Aahh wat lief." zegt hij dan. De boot stopt en we krijgen zwem vesten aan. Ik mag eerst er gaat iemand met me te water en er komt een Dolfijn aan. Ik moet hem aaien. Hij is zo zacht dat had ik niet verwacht. voor der rest gaat alles heel snel. Als ik terug op de boot kom zit Thomas op zijn knieën. Ik schrik even. "Thomas wat doe je?" Hij doet zijn vinger op zijn mond. Snel hou ik me mond. "Lief ik hou van je en we zijn nu ons droom aan het waar maken in Spanje tussen de Dolfijnen. Ik wil de rest van me leven met je doorbrengen. Dus lief wil je met me trouwen?" zegt Thomas. Ik weet even niet wat ik moet zeggen. Heeft Thomas me zojuist ten huwelijk gevraagd? Niet gelovend kijk ik hem aan. Thomas pakt mijn handen. "En wat zeg je?" zegt hij hoopvol. "Jaa natuurlijk wat dacht jij dan dat ik je zomaar zou laten gaan." zeg ik blij. Thomas springt op en drukt zijn lippen op de mijne. We laten elkaar los en Thomas schuift een ring om me vinger. Ik geef hem nog een kusje dan kijk ik om me heen een zie dat er een paar mensen aan het filmen zijn met Thomas zijn telefoon. Dit had hij gewoon geplant. We hebben de rest van de dag gevaard. Heel erg romantisch. Het is nu laat in de avond en we liggen in bed. Thomas slaapt al. Ik kijk hem aan hij ligt er zo vredig bij. Wat hou ik toch van hem. We gaan dus nu trouwen en we zitten in Spanje. Ik kruip tegen hem aan en sluit me ogen. En zoals de heel week droom ik van het ongeluk en me geluksgevoel draait om in angst. Angst om Thomas kwijt te raken.

In my dreamsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu