Hoofdstuk 11

31 1 0
                                    

Thomas (1 maand later)

Het is vandaag 1 maand geleden dat het ongeluk gebeurt is. Waar moet ik beginnen. Rutger is nog steeds niet wakker. Daan en ik zijn hele goeie vrienden geworden. Ik ga niet elke dag meer naar Rutger toe omdat het me te veel word om hem zo te zien liggen. Ik ging de eerste 2 weken elke dag heen maar dat werd te veel. Toen ben ik om de dag gegaan. en nu ga ik nog maar 2 keer in de week. Het is niet zo dat Rutger niemand op bezoek krijgt want Denise zit elke dag bij hem. Dat ik minder langs kom betekend niet dat ik niet of minder van hem hou. Ik zit nu op de bank met Daan we zitten wat tv te kijken en te praten. Morgen was ik van plan om naar Rutger te gaan. Dat ga ik ook wel.

Daan

Thomas en ik zijn hele goeie vrienden geworden. Ik begin hem leuk te vinden maar hij is trouw naar Rutger. De dokters hadden gezegd dat er weinig kans is dat hij wakker word. Thomas wilt ze niet geloven. Hij gaat wel minder heen en zegt dat het wel goed komt. Maar het kan anders lopen. Ik kijk hem aan en zie zijn mooie bruine ogen waar ik altijd in verdrink. Thomas weet niet dat ik op jongens val. Nou ja ik ben bi en niemand weet dit. Maar ik denk dat ik het Thomas wil vertellen Ik zucht even. Thomas kijkt me aan "Is er wat?" vraagt hij. Ik schud me hoofd. "Thomas?" zeg ik. Thomas kijkt me aan "Ja?" zegt hij dan. "Ik wil even wat kwijt ik heb dit nooit aan iemand verteld." Thomas draait me naar me om. Ik pak zijn handen vast. "Ik.....eehhm.... Ik val op jongens. En ik weet dat je met Rutger bent en dat je heel veel van hem houd maar ik begin je leuk te vinden. Ik wil onze vriendschap nie...." Thomas schuift naar me toe en drukt zijn lippen op de mijne. Het lijkt wel of er vuurwerk in de lucht schiet met onze aanraking. Het voelt vertrouwt maar toch ook weer niet want stel Rutger word wakker en hij ziet ons samen. Wat moet ik dan doen ik weet zeker dan Thomas terug naar Rutger zal gaan. Thomas trekt zich terug. "Ik weet even niet wat ik moet zeggen." zeg ik dan. Thomas pakt mijn handen. "Hoeft ook niet die kus zegt genoeg." Hij slaat zijn armen om me nek en drukt zijn lippen weer tegen de mijne. 

In my dreamsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu