Rutger
Onze lunch is op en we gaan nog even naar de stad om nog wat laatste spulletjes te halen. Ik ben me schoenen aan het aandoen en ik hoor Thomas in de badkamer zingen. Hij is zijn haar aan het doen. Het klinkt niet het beste dit doet hij gewoon expres want ik weet dat Thomas best mooi kan zingen nou ja als hij de tekst kent dan anders klinkt het ook niet. Ik lach eventjes als hij een uithaal probeert te doen. "Klinkt mooi lief ." zag ik sarcastisch. Ik hoor Thomas lachen in de badkamer en gaat verder met zingen. Even later komt hij aanlopen en ploft naast me op de bank en trekt zijn schoenen aan. "Wat moeten we nog hebben dan?" vraag terwijl ik kijk hoe hij zijn veters aan het strikken is. "Een paar dingetjes en even wat eten voor onderweg anders overleef ik het niet." "Dat is erg duidelijk lief maar oke jij hebt de lijst." Als we klaar zijn lopen we de deur uit naar de stad toe. Thomas loopt meteen de kruidvat in. We komen naar buiten met een tas vol. Ja dat zijn echt een paar dingetjes. Daarna lopen we door naar de Albert hein. Thomas pakt een mandje en ik loop hem achterna als een klein kind die boodschappen gaat doen met zijn moeder want Thomas weet precies wat hij wil hebben. Eenmaal thuis is het al 6 uur. zo de tijd gaat snel. We bestellen wat eten en zitten de rest van de avond op de bank tv te kijken. Thomas komt tegen me aan liggen en kijkt me aan. "Wat is er lief?" vraag ik aan hem. "Ik heb gewoon zo veel zin in de vakantie. Zullen we maar gaan slapen ik wil vroeg rijden." Ik knik en zet de tv uit. We staan op en lopen naar de slaap kamer toe. Snel liggen we al in bed. Thomas zet zijn wekker aan en komt tegen me aan liggen. "De wekker gaat on 6 uur ik wil rond 8 uur gaan rijden." zegt hij zacht. Ik knik "Slaap lekker." Thomas zegt niks terug wat hij slaapt al.
Thomas
De wekker gaat en ik schiet overeind. Ik zet hem uit en kijk naar Rutger die rustig wakker word en zacht begint te lachen. "Ook goeie morgen." zegt hij slaperig. Ik ga weer liggen en geef hem een kus. "Goeie morgen lief ik ga even douche." zeg ik. Ik stap uit bed en loop naar de badkamer. Ik trek me kleren uit en zet de douche aan. Oke we aan dus 5 weken naar Spanje toe heel erg leuk maar die rit vind ik vreselijk. Rutger gaat rijden als ik zo lang ga rijden komt het niet goed. Ondertussen hoor ik Rutger rommelen in de keuken. Hij is een ontbijt aan het maken voor ons. Ik zet de kraan maar uit en droog me snel af en doe kleren aan. Me haar komt zo wel. Als ik in de kamer kom zit Rutger al te eten. De koffers staan al klaar in de hal met nog wat andere tassen. Snel ga ik zitten en eet een broodje kaas. Rutger staat op en loopt naar de badkamer. Nog geen seconde later hoor ik de kraan stromen. Ik ben klaar met eten en ruim alles op. Rutger heeft zijn boord in de afwasmachine gezet niet bepaald handig omdat we we gaan. Ik pak hem eruit en was hem af. Niet veel later komt Rutger de douche uit. Snel ga ik me haar doen want het is bijna 8 uur. Oke klaar op naar de auto. We sluiten alles af en pakken de bagage en lopen naar de auto. Ik zet alles achterin en ik ga voor zitten. "Klaar voor?" vraagt Rutger terwijl hij de auto aanzet. "Jaa heel erg." zeg ik enthousiast. "Spanje here we come."
JE LEEST
In my dreams
RandomRutger(furtjuh) en Thomas (gewoon Thomas) gaan op vakante maar dan gebeurt er iets wat hun leven veranderd kan Thomas het aan om bij Rutger te blijven terwijl hij in het ziekenhuis in coma ligt.........