Hoofdstuk 15

32 1 0
                                    

Rutger
De beste vakantie ooit is alweer 2 maanden geleden. We hebben het zo erg naar ons zin gehad. Ik zit op de bank en bewonder de ring die Thomas me heeft gegeven. Ik kan het bijna niet geloven dat hij me ten huwelijk heeft gevraagt. Thomas is niet thuis hij heeft een afspraak in Amsterdam en ik zit alleen op de bank me ring te bewonderen. We hebben al een datum dat we gaan trouwen. Het word een kerst trouwerij. Dan maar wel hopen dat er sneeuw ligt dat zou erg magisch zijn. We hebben het nog niet bekent gemaakt. Vandaag gaan we het bekent maken om 16:00uur komt de video online ik ben zo benieuwt wat ze er van gaan vinden. Nog 2 uurtjes wachten. Ik zet ondertussen wat op twitter over de video. Niemand heeft wat door. Grappig ik dacht dat ze ons zo goed kenden. Ik moet even lachen als iemd reageert dat we gaan verhuizen. Eehm.. nee lieve volgers we gaan trouwen. Ik doe de tv aan en zet een film aan en zet me wekker voor de video want ik wil geen reactie missen. 'Nog een half uur tot de nieuwe video wie heeft er zin in!!' Zet ik op twitter. Leuk dat iedereen gelijk reageert. Ik sluit even me ogen en ik zie gelijk weer het ongeluk. Ik snap niet waarom ik het nogsteets zie. 3 maanden lang zie ik het ongeluk voor me. Ik zie geen gezichten ik hoor geen stemmen ik zie alleen een ambulance en iemand die aan het huilen is en iemand die in de ambulance word gereden. Elke keer weer elke nacht hetzelfde elke keer als ik me ogen sluit. Ik denk dat ik maar eens anar de dokter moet gaan. Dan schrik ik wakker van me wakker. Ik kijk op me tel en druk de wekker uit. Ik zie me twitter en me insta volstromen met berichten. De video staat nog niet eens 1 min online hoe kan dat. Ik zet de film weer aan en wacht nog eventjes ik wil alles met Thomas lezen. Niet veel later hoor ik de deur open gaan. Het is Thomas. "Heey lief ik ben thuis." Hoor ik vanuit de gang. Thomas komt binnen lopen en ploft naast me neer op de bank. "Ik ben benieuwt naar de reacties. Zullen we het filmen?" Zeg ik enthousiast. Thomas knikt en ik sta op om me camera te pakken. Ik zet de camera aan en ik begin te lezen. Allemaal leuke reacties. Iedereen is blij voor ons. Super leuk im te lezen. Ik zet de camera uit en Thomas komt bij me liggen. "Ik ben zo blij met jou." Zegt hij zacht. "Ik ook met jou."

In my dreamsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu