Hoofdstuk 28

26 0 0
                                    

Daan
Eigenlijk kan ik de hele nacht niet slapen. Ik kan echt niet geloven dat Thomas ja heeft gezegt. Ik wil hem al zolang vragen maar elke keer was niet het juiste moment. Dit was totaal niet geplant vandaag. Maar goed ik ben toch bij dat ik hem gevraagd heb. Het is 4 uur in de nacht en ik draai heen en weer. Thomas ligt gewoon rustig te slapen. Ik zucht even. En stap dan uit bed. Ik pak een kussen en deken en loop naar de woonkamer waar Kiki voor de deur zit te wachten. Gelukkig blaft ze niet anders was Thomas net zo klaar wakker als ik. Ik ga op de bank zitten en roep Kiki bij me. Ze is zo lief. Ik ben zo zenuwachtig voor vandaag ik hoop echt voor Jess dat ze eindelijk iets kunnen vinden. Ik zet de tv aan en start netflix op. Ik ga maar me serie kijken waar ik nooit tijd voor heb. Kiki kruipt onder me deken en zit me hand te likken. Wat is ze toch een schatje. Na een half uur begin ik in slaap te vallen. Ik zet hem op pauze en kruip onder me deken waar Kiki ligt te slapen. Langzaam val ik in slaap.

"Omg Daan dit is echt het schattigste ooit." Hoor ik Thomas bijna roepen. Ik schrik wakker waardoor Kiki ook schrikt en begint te grommen. Dan moet ik even lachen als ze dicht tegen me aan kruipt. "Jeetje Thomas ook goeiemorgen." Zeg ik slaperig. Thomas komt naar me toe en geeft me een kus. "Goeiemorgen Banaantje. Waarom lig je op de bank ik heb je toch niet weer zitten schoppen toch?" Zegt Thomas lachend. Ik heb Thomas nog nooit zo enorm blij gezien in de ochtend. "Ja ik kon niet meer slapen en wilde je niet wakker maken dus ik ben op de bank gaan liggen en Kiki is bij me komen liggen." Zeg ik nog half slapend. Thomas duwt me benen van de bank af en komt bij me zitten. Ik draai me naar hem toe en ga tegen hem aan liggen. "Ik ben eerlijk gezegt heel erg zenuwachtig voor Jess wat als ze er weer niet uitkomen." Zeg ik zacht. Thomas pakt me hand vast. "Ze vinden wel wat er met Jess is lieverd." Zegt hij geruststellend. "Wat ben je trouwens vrolijk?" Ik zie Thomas lachen en naar zijn ring kijken. "Jij maakt me vrolijk en al helemaal na gister." Zegt hij vrolijk. Ik moet even lachen "Jij maakt bij ook vrolijk. Zullen we ons maar klaar gaan maken Jess staat zo voor de deur." Ik kijk op de klok en zie dat het al 11 uur is. "Chips Thomas Jess staat over een half uur voor de deur we moeten opschieten." Ik schiet van de bank af naar de badkamer. "DAAN IK BEN AL KLAAR HOOR JIJ MOET OPSCHIETEN!!!" Hoor ik Thomas roepen vanaf de kamer. Snel schiet ik de douche in. Even later hoor ik de deurbel gaan. "THOMAS WIL JIJ OPEN DOEN!!" Ik hoor Thomas lachen. Niet veel later zet ik de kraan uit en droog me af en schiet me kleren in. Ik loop naar de woonkamer en zie Jess op de bank zitten met een groot kop thee. Jess houd heel erg van thee. "Hey Jessie hoe voel je je?" Zeg ik terwijl ik haar een knuffel geef. "Ik ben zenuwachtig Daantje straks kunnen ze weer niks vinden." Zegt ze bang. Ik streel zacht haar rug. "Het komt goed je bent Jessie." Ik hoor Jess even lachen. Ik laat haar los en ze drinkt haar thee op. Ik doe ondertussen me schoenen aan. Als we klaar zijn gaan we naar de auto toe. Thomas gaat rijden. Als we aankomen is Jess al snel aam de beurt. Thomas en ik gaan bij Rutger wachten. Als we de kamer in lopen ligt Rutger er niet meer. Meteen zie ik de paniek in Thomas zijn ogen.

In my dreamsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu