Hoofdstuk 32

25 0 0
                                    

Daan
Ja en nu moet Thomas tussen mij en Rutger kiezen. Ik weet 100% zeker dat hij Rutger kiest. Ik moest even weg het werd me te veel. Rutger leek erg boos op mij en Thomas. Wat als Thomas voor Rutger kiest dan ben ik alles kwijt niet alleen me man maar ook me beste vriend en waarschijnlijk Kiki en het huis. Ik weet niet wat ik zonder Thomas moet doen hij is zo belangerijk voor me geweest dit afgelopen jaar. Ik had eigenlijk gehoopt dat Rutger het zou accepteren dat hij ons met rust liet maar ze zijn 4 jaar bij elkaar geweest. Ze hebben 4 jaar lang een relatie gehad. Ik weet hoeveel Rutger voor Thomas betekend. Ik weet hoeveel verdriet Thomas gehad heb het afgelopen jaar en nu zijn we eindelijk gelukkig en dan word hij wakker. Het is niet eerlijk. Ook nog eens op onze trouwdag. Als Denise niet gebeld had was Thomas me man geweest en nu moet hij kiezen tussen de man met wie hij 4 jaar een relatie heb gehad en mij iemand die hij net een jaar kent iemand die met hem gaat trouwen iemand die ontzettend veel van hem houd. Ik hoor de deur opengaan. Het is Denise. "Is Rutger altijd zo?" Vraag ik aan haar. Ze moet even lachen. "Nee Rutger is de meest liefste persoon die ik ken hij bedoelt het niet zo. Hij wilt niet accepteren dat Thomas verder is gegaan met zijn leven. Geef hem tijd leer hem kennen." Zegt Denise. Er schieten tranen in me ogen. "Ik ben zo bang Thomas te verliezen. Ja ik weet dat ik gezegt had dat hij mocht kiezen als Rutger wakker werd maar dat was voor ik hem ten huwelijk gevraagd had voor we een leven opgebouwt hadden. Ik hou zo veel van hem Denise ik wil hem echt niet kwijt raken." Zeg ik snikkend. Denise geeft me een knuffel. "Je zal Thomas echt niet verliezen zelfs als hij voor Rut kiest je blijft een vriend. Ik ben er voor je Daan je gaat ons niet verliezen en ik weet zeker dat Rutger je ook zal mogen." Zegt ze tegen me. Dan hoor ik de deur opengaan. Het is Thomas. "Aaah Daan kom hier ik wil je niet verdrietig zien. Rutger vroeg naar je maar geef me eerst een knuffel." Zegt Thomas. Ik laat Denise los en sla me armen om Thomas heen. "Ik hou van je Thomaatje vergeet dat niet. Ik wil je niet verliezen." Zeg ik zacht. "Weet ik ik hou ook van jou Banaantje." Ik laat Thomas los en geef hem een kus en loop dan naar binnen. Ik zie Rutger zitten hij kijkt me aan. "Ga eens zitten Daan." Zegt hij dan. Ik ga zitten en tot me verbazing pakt hij me hand. "Is Thomas gelukkig? Echt gelukkig met je?" Vraagt hij. Ik knik en ik zucht. "Ja hij is echt gelukkig het heeft lang geduurt maar hij is echt gelukkig." Zeg ik dan. "En je houd van hem? Net zo veel als ik van hem hou?" Vraagt hij. Weer knik ik. "Dan wil ik 1 ding trouw niet met hem laat hem kiezen. Laat hem een keuze maken jou of mij. Als hij mij kiest ben je altijd welkom. Thomas zal je niet zomaar in de steek laten. We kunnen vrienden worden. Thomas heeft verteld dat je zanger bent en dat ze enorm mooi kan zingen." Zegt Rutger. Ik kijk hem aan. "Doe even 1 ding voor me Daan. Veeg die tranen weg ik bijt niet ik wil Thomas niet van je afpakken ik wil dat hij gelukkig is." Ik moet even lachen en veeg de tranen weg. "Ik laat Thomas kiezen maar ik weet 100% zeker dat hij jou kiest en Rutger hij betekend zo enorm veel voor me. Hij laat me lachen ik kan alles bij hem kwijt hij is zo lief." Zeg ik zacht. "Thomas zijn keuze... jij of ik." Zegt Rutger. "Jij of ik." Zeg ik dan.

In my dreamsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu