Hoofdstuk 21

28 0 0
                                    

Rutger
Het is vandaag 24 april. Thomas en ik gaan vandaag trouwen. De afgelopen maanden zijn we erg druk geweest met plannen van onze bruiloft. Thomas is niet thuis ik heb vanacht alleen moeten slapen en het rare is dat als ik alleen slaap die droom erger word. Ja ik droom nogsteeds over het ongeluk. Nogsteeds weet ik niet waarom. Ik zie nogsteeds geen gezichten maar ik hoor wel de stem van Thomas. Wat raar is want als ik in me droom naast me kijkt is Thomas stil. De stem is aan het schreeuwen en huilen ik weet niet wat hij zegt. Maar goed genoeg over het ongeluk tijd om te gaan trouwen. Nog voor ik me bed uit kom hoor ik de deurbel gaan. Snel ren ik naar de deur toe en doe hem open. Het is Denise die met een grote glimlach voor me staat. Snel gaat ze naar binnen. "Oke dit is wat we gaan doen. Jij gaat douche en ik maak een ontbijt voor je. Dan ga je je klaarmaken en dan...." "Dan worden we opgehaalt. Denise we praten hier al weken over ik weet het plan." Zeg ik lachend. Ik zie Denise rood worden en ze duwt me de badkamer in. "Douche jij en snel want ik heb alles gepland." Ik begin te lachen en pak me spullen. Snel duik in onder de douche. Voor ik het weet staat Denise op de deur te bonken. "RUTGER SCHIET OP!! WE MOETEN OPSCHIETEN!!" Schreeuwt ze door de deur heen. Ik zet de kraan uit en droog me snel af. Ik trek even makkelijke kleren aan en loop naar de woonkamer toe. Denise zit al met ontbijt klaar. "Snel eten en dan aankleden." Zegt ze snel. Ik kom bij haar zitten en begin te eten. Volgens mij is Denise enthousiaster dan mij op het moment. Als ik klaar ben met eten stormt Denise naar de bank en pakt me pak. "Kleed je aan ik ben benieuwt." Zegt ze dan. Ik neem me pak mee naar de slaapkamer en kleed me aan. "Wauw Rutger nooit gedacht dat je eerder dan mij zou gaan trouwen je ziet er zo mooi uit in dit pak." Zegt Denise. Ik loop naar haar toe en geef haar een knuffel. "Ben je daarom zo geplant omdat je wilde dat je het zelf was?" Denise knikt. Ik laat haar los en loop naar de badkamer toe om me haar te doen. "Maar Denise jij bent ook snel aan de beurt." Zeg ik terwijl ik gel in me haar doe. Als ik klaar ben staat Denise al met mijn jas klaar. "Het is warm buiten Denise ik hoef geen jas." Zeg ik dan. Denise begint te lachen en hangt me jas weer op. Als we naar buiten lopen staat de limo al klaar voor ons. Snel stappen we in en rijden naar scheveningen. We gaan op het strand trouwen. Als we aankomen zie ik allemaal vrienden en familie maar geen Thomas nog. Denise en ik lopen naar binnen en ik zie me ouders staan. Snel geef ik ze een knuffel en we lopen samen naar het altar toe. Ik zie allemaal camera's en Denise is voor ons aan het vloggen. Dan begint dr muziek en ik zie Thomas binnen lopen met zijn vader. Hij ziet er zo knap uit in zijn pak. Voor ik het weet staat Thomas voor me. Dan begint het. De man die ons gaat trouwen begint te praten. Ik hoor niet wat hij zegt het enige wat ik wil doen is Thomas zoenen. Dan hoor ik "neemt u Thomas Grinsven deze man tot uw echtgenoot?" Ik hoor Thomas ja zeggen. "Neemt u Rutger vink deze man tot uw echtgenoot." Ik hoef niet eens te twijfelen. "Ja natuurlijk." We plaatsen de ringen. "Dan verklaar ik jullie tot elkaars man u mag elkaar......" Hij kan niet eens zijn zin afmaken. Ik pak Thomas vast en druk mijn lippen stevig op de zijne. Dan verdwijnt alles om ons heen. Op dit moment zijn alleen Thomas en ik hier. Ik denk even aan onze eerste zoen wat net zo bijzonder was als nu. Ik voel zijn armen op mijn rug. Dan open ik me ogen en zie iedereen klappen. Ik zie me ouders en die van Thomas in tranen. "Ik hou van je lief." Zegt Thomas zacht. "Ik ook van jou."

In my dreamsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu