Thomas
Het is vandaag een jaar geleden sinds Rut in een coma ligt en ja wat moet ik zeggen ik kom nu nog minder. Daan en ik wonen nu samen in een heel leuk huisje en we hebben een hond die Kiki heet het is een pup nog. Denise komt ook niet elke dag meer langs bij Rut het werd haar ook te veel. Snap ik wel het werd haar te veel ze heeft ook een mental breakdown gehad omdat ze er niet meer tegen kon dat Rut maar niet bij kwam. Daan heeft vandaag een grote show waar hij meer dan een jaar mee bezig is. We zijn alles aan het inpakken. Kees is er ook en helpt ons mee. Ik heb hier totaal geen verstand van maar Daan wijst aan wat mee moet en dat is best veel. Opeens hoor ik Daan keihard roepen "NEEE KIKI NIET IN BIJTEN." Dan hoor ik gelach. Kiki zit weer eens in de kabels te bijten. Dat vind Daan niet leuk. Ik moet even lachen. "Daan ze is nog een pup ze weet niet dat ze niet in je kabels mag bijten." Zeg ik lachend. Dan hoor ik voetstappen. Daan komt in de deurpost staan. "Wil je aljeblieft Kiki hier houden die kabel is te duur om te vervangen." Zegt Daan een beetje boos. Ik moet nog harder lachen als Kiki hem een lik in zijn gezicht geeft waar Daan echt een hekel aan heb. "Ze is een pup schatje." Daan laat Kiki los en ze rent naar me toe. "Daan kom eens." Daan komt naar me toe met een boze blik op Kiki. Ik sla me armenom hem heen. "Ik weet dat je hier lang meebezig bent maar niet boos zijn op Kiki je bent zenuwachtig dat snap ik maar Kiki heeft er niks mee te maken." Voor hij iets kan zeggen druk ik een kus op zijn mond. Dan moet hij even lachen. "Je hebt gelijk ik ben heel zenuwachtig." Ik moet even lachen " Ik hou van je Daanbanaan." Dan schiet hij in de lach. "Ik ben geen banaan Thomaatje." Dan loopt hij weg.Alles staat klaar en ik hoor allemaal mensen de zaal binnen komen. Daan is zenuwachtig aan het rond lopen. Waarom is hij zo zenuwachtig? Hij treed bijna elke week op. Maar goed ik moet gaan zitten want het begint bijna. Snel loop ik naar Daan toe. "Succes banaantje ik hou van je." Ik lach even. "Oke geen banaan maar ik hou ook van jou Thomaatje." Ik begin harder te lachen en druk een kus op zijn mond. "Tot zo schatje." Zegt hij zenuwachtig. Snel druk ik nog een kus op zijn mond en loop dan naar de zaal. Even later komt Daan op en ik hoor mensen juigen en klappen. Zo leuk dit. Na een paar liedjes stopt hij even met zingen. "Oke voor het volgende lied heb ik me vriend Thomas nodig. Dus Thomas kom maar even naar het podium rustig maar je hoeft niet te zingen." Zegt hij lachend. Ik sta op en loop naar het podium toe. "Oke lief ga maar zitten ik ga een liedje voor je zingen." Zegt hij. Ik ga zitten op de kruk naast Daan. Oke ik heb geen idee waarom hij me naar het podium roept. Dan begint hij te spelen. Het is me favo liedje 'nieuwe tijd'. Bewonderd kijk ik hem aan. Als het liedje af is komt hij naar me toe. "Oke Thomas waarom ik je naar het podium riep is hierom. Ik hou van je en zoals het liedje al zegt 'start een nieuwe tijd' een jaar geleden leerde ik je kennen in het ziekenhuis. Je was zo verdrietig om Rutger ik kon niks anders dan medelijde met je hebben. Langzamerhand werden we vrienden en kreeg ik gevoelens voor je die ik nog nooit eerder gehad heb. Ik werd smoor verliefd op je. Maar toch wetend dat als Rutger wakker zou worden je terug zou gaan naar hem. Zoals ik zei het is een jaar geleden. Thomas je bent me maatje, me beste vriend en de liefde van me leven. Lieve Thomas wil je een nieuwe tijd met me starten en met me trouwen........"
JE LEEST
In my dreams
RandomRutger(furtjuh) en Thomas (gewoon Thomas) gaan op vakante maar dan gebeurt er iets wat hun leven veranderd kan Thomas het aan om bij Rutger te blijven terwijl hij in het ziekenhuis in coma ligt.........