Rutger
Vandaag is de eerste afspraak bij de droom specialist zoals ze zichzelf noemt. We hebben een intake gehad een paar dagen geleden. Ze kwam een beetje raar over of het zal wel aan mij gelegen hebben. Thomas gaat ook mee gelukkig want ik ga echt niet alleen in een kamer zitten met haar. Ze heet Tanja en ze is zo spiritueel persoon weet je wel. Ik geloof eigenlijk niet of ze me kan helpen met me droom. Maar ik zie wel. Ik word wakker van Thomas die uit bed stapt. "Goeiemorgen lief." Zegt hij zacht. Hij geeft me een kus en al snel hoor ik de douche aan gaan. Ik zucht en draai me om. Ik pak me telefoon en kijk even op instagram. Ik moet even lachen om alle leuke edits die gemaakt zijn. Dan stap ik uit bed en kleed me aan. Een ma in de kamer plof ik op de bank neer. Ik hoor Thomas zingen onder de douche. Hij is keihard 'twinkle twinkle little star' aan het zingen. Nou ja als hij dat leuk vind. Ik zet de tv aan en zet het nieuws aan en ga ontbijd maken. Dat lust Thomas ook wel. Dan hoor ik voetstappen in de kamer. Ik kijk om en daar staat Thomas in zijn onderbroek. "Lief ik neem.je niet zo mee hoor." Zeg ik lachend. Thomas begint te lachen. "Ja weer ik maar wat moet ik aandoen voor zoiets." Zegt hij lachend. "Nou wat dacht je van kleren." Ik zie hem knikken en weg lopen. Even later komt hij terug. "Goed zo?" Ik steek me duim omhoog terwijl ik een plak kaas in me mond duw.Als we klaar zijn pak ik me spullen en gaan we naar de auto. Ik moet zeggen ik ben best zenuwachtig omdat ik niet weet wat ik kan verwachten. De hele rit ben ik stil. Kijkend naar buiten. Als we aankomen moeten we ons melden aan een balie. Nooit gedacht dat er een balie is voor een droom specialist. Al snel zijn we aan de beurt want er niet niemand anders. Ik geef Tanja een hand en ik ga op de bank zitten. "Oke laten we maar gelijk beginnen. Deze droom komt elke nacht terug?" Vraagt ze aan me. Ik knik. "En veranderen en dingen in de droom want je vertelde bij je intake dat je de stem van je man hoorde?" Vraagt ze verder. "Ja klopt ik hoor Thomas schreeuwen maar als ik naast me kijk is hij stil." Zeg ik dan. Oke ik moet zeggen het is nogsteets raar als iemand Thomas me man noemt. Ze stelt verder vragen. Het uur is zo voorbij. Bij onze volgende afspraak gaat ze hypnose proberen. Maar die afspraak is pas over 2 maanden dus dat duurt even. Thomas en ik geven haar weer een hand en gaan naar de auto onderweg naar huis. Als we thuis zijn ploffen we op de bank en zetten we de tv aan. Ik ga tegen Thomas liggen en voor ik het weet val ik in slaap. Wat ik totaal niet wil omdat ik weer over dat ongeluk droom. Weer hetzelfde. Een huilende jongen. Ambulance. Thomas zijn geschreeuw. Niks nieuws. Wat moet ik hiermee? Ik droom meer dan een jaar hetzelfde. Gelukkig weet Thomas het nu en kan hij me helpen. Wat hou ik toch van hem. Hij is het beste wat me is overkomen. Thomas is me leven.
JE LEEST
In my dreams
RandomRutger(furtjuh) en Thomas (gewoon Thomas) gaan op vakante maar dan gebeurt er iets wat hun leven veranderd kan Thomas het aan om bij Rutger te blijven terwijl hij in het ziekenhuis in coma ligt.........