Svatba

680 14 1
                                    

Ship: Mant

Pohled Honzy:

Už dlouho to chci udělat ,ale nemám odvahu a hlavně není kdy. Snažím se najít správnou situaci, ale žádná mi nevyhovuje. A o co se snažím? Snažím se požádat o ruku tu nejvíc perfektní osobu na světě,přece chodíme spolu už poměrně dlouhou dobu. A tak jsem se rozhodl bude to dneska, ano dneska na tu speciální chvilku. Dnes přesně na tu osudnou chvíli na nový rok.
Musím udělat jen pár úprav ,jako nachystat jídlo, pití a nějakou tu pyrotechniku. Jelikož ho nechci otrávit, tak jsem radši nevařil ani nepekl, ale objednal pizzu a koupil dvě flašky kofoly a pár láhví alkoholu. Mezitím co jsem ještě chystal filmy, na které se budeme večer dívat, tak jsem uslyšel zvonek. Rychle jsem se zvedl a šel otevřít. "Ahoj Marťo" pozdravil jsem ho a hned ho táhl dovnitř. "Tak co budeme dělat?" Zeptal se stým dokonalým úsměvem. "No, plánoval jsem pizzu a filmy" řekl jsem s co nejvíc vyrovnaným úsměvem. "No ten film zní dobře, ale možná by se dalo dělat i něco trošku jiného" zákeřně se zakřenil a stáhl mě za sebou na sedačku."Mazlit se, dívat se na film a do toho jíst pizzu!"zakřičel radostně a zabalil mě společně sním do deky.
Celou dobu jsme se dívali na filmy a mazlili se spolu a já pomalu sežral celou pizzu,když v tom začal pípat budík že se blíží půlnoc. Začali jsme odpočítávat a hned jak odbila půlnoc jsem otevřel šampaňské a popřál mu šťastný rok a hned ho vytáhnul ven. Totiž já jsem si pořídil petardy, které když bouchnou tak z nich vyletí do vzduchu také růžové třpitky, které se rozletí do okolí. Pár jich zapálím a odhodím kousek od nás a hned jak vybouchnou,tak si kleknu a vytáhnu magickou krabičku, s něčím co nám v každém případě změní život.Hned jak si všiml co dělám, ztuhl a jen hleděl na to co dělám."Martine--" než to stihnu doříct, kácím se k zemi pod jeho váhou a jediné co slyším je pištění magického slova, slova ano.


Ship Challenge 2019Kde žijí příběhy. Začni objevovat