Ship: Routack (Roumean x Attack)
Pohled Roumeana:
Dnešek byl divný a zmatený. Hlavně proto, že půlka lidí tento den milovala a ta druhá půlka ho nenáviděla. A já jsem patřil k té půlce, co ho nenáviděla.
Protože dnešek byl den, kdy se měli stát mladí werewolfové ,pro vás prostě vlkodlaci, dospělými. A právě v tento den se dělal rituál, na který jsem se musel připravovat ještě týden předem.
Jde o to, že se musíte nějak upravit, nachystat si svoji noru podle toho, jak to cítíte, ale to jen v tom případě, že jste omega, protože alfa ani beta nemusí dělat vůbec nic. Úkol alf je jenom jít a najít svojj omegu podle pachu. A bety si prostě jdou najít práci, oni to neřeší. Ale já jsem omega, moje práce je nachystat si noru a připravit se na rituál, kdy jde o to, že jak mile si mě můj "manžel" najde, tak mě musí pořádně ojet a ne netěším se na to.Takže moje přípravy, na prostest toho co se mi má dít, jsou takové, že nic nedělám. A prostě to všechno odfláknu. Budu ta nejhorší "manželka" takže mě každá alfa obejde a nechá mě napokoji. To zní jako perfektní plán. Co by se mohlo stát?
Když si mě nikdo nevybere, tak třeba budu volný, budu moct odejít najít si práci a žít jako beta... ale bude to v mém případě možné?
No to uvidíme jak se to stane.Ještě nějakou dobu jsem přemýšlel o tom, co se stane, když zbudu nebo co se stane, když si mě nakonec někdo vybere. Pak budu muset žít a rodit děti nějaké neznámé alfě, kterou ani neznám.
Ale dost represivních myšlenek, pojďme se kouknout, co dělají ostatní, stejně tu není, co jiného na práci a upravování nory je nudné a stejně pár polštářů a sem tam deka, jeden plyšák a je to hotovo, nevím, co ostatní řeší.
Když jsem vyšel všude byl zmatek, omegy běhali všude kolem a nosili hromady věcí a alfy je hladově pozorovali.
Nedivím se jim, za chvíli to mělo začít a oni si to měli pořádně užít."Hej ty omego! Táhni do své nory, za chvíli se začíná" zaječel na mě a já radši rychle utekl. Víte on je velitel naší tlupy a proti němu jsou ostatní alfy omegy.
Jen jak jsem se dostal do své nory, tak jsem se posadil na postel a začal si číst knihu. No já mám času dost, stejně nepočítám s tím, že by sem nějaká alfa došla. A jestli si to pamatuju, tak to trvá 2-3 hoďky a pak to končí a páry dostávají požehnání od nejstarší alfy v tlupě. No asi si chvíli počtu a když tak si nastavím budík. Ale k čemu, stejně když usnu, tak mě můžou probudit jen dvě věci, 1.) Alfa co si pro mě přišla a 2.) Trumpety co znázorňují konec. A ta kniha je stejně nudná, takže nemám co ztratit, takže sbohem světě uvidíme se za nějakou dobu.
Lidi musím uznat, že spánek he úžasná věc, ale probuzení je ta nejhorší věc na světě. A ještě horší je, když vavásprobudí trumpety a křik.
Stěží jsem si stoupl a rozhlédl se okolo, všude kolem mě stáli čerstvě spojené páry, co se na sebe lepili.
"Všeckým párům blahopřeji. Ať jste spolu šťastni a máte dostatek potomků" začal svůj proslov nejstarší.
Teď přišel čas, aby si všecky páry obešel a popřál jim hodně štěstí do života.A pak se zastavil u mě.... chvíli se na mě zmateně díval a pak se zeptal.
"Za tebou nikdo nedošel hochu?"
"Ne pane"
"Tak nevím, ale asi mám pro tebe špatné zprávy"
"Jaké? Proč?"
"No budeš muset odejít, někam pryč. To že za tebou nedošla alfa, znamená to, že tvoje alfa není tady, takže budeš muset odejít a doufat, že tě najde. Takže hochu, běž si zbalit věci a dejdi hledat štěstí"
"Dobře"Já byl volný, teď jsem mohl jít kam jsem chtěl a kdy jsem chtěl. Takže sbohem domove. Sbohem uchylné alfy. Můj domov bude někde jinde.
Rychle jsem si věci zbalil do baťohu a rozloučil se s vlky, co jsem znal.
Ach tato cesta bude perfektní.....Chvíli jsem šel a pak jsem narazil na hranici našeho území. Nikdy jsem za ní nebyl, protože to za ní je prý moc nebezpečné. Proč? Protože jsou tam samé divoké tlupy upírů a vlků? Protože tam žijí jednotlivci? No teď je to i můj domov, takže světě příprav se.
Rozešel jsem se na místo, kam nikdo nechtěl. Ale já ano, asi jsem jiný, ale celý život mě to tam táhlo.Dokonce i zvduch se tu zdá být jiný.
Ano i toho jsem si tu všimnul. Ale nebylo to jediné čeho jsem si všimnul, třeba jsem zaznamenal pocit toho, že mě někdo sleduje, ale vážně mám pocit, že za mnou tu někdo jde a sleduje každý můj krok.
A dost trvá to už moc dlouho.
"Hej úchyle co mě sleduje! Vylez! Vím, že mě sleduješ!"
"Hehehe... myslel jsem, že ti to bude trvat dýl, štěňátko" zavrněl za mnou něčí hlas.
"Huh?!" Rychle jsem se otočil a nikdo tam nebyl. Dobře Romane teď musíš myslet rychle, někdo tě sleduje, je tichý a nehorázně rychlí.
"Upír" řekl jsem na hlas.
"Správně" zašeptal mi do ucha a přirazil mě stromu.
"Co po mě chceš komáre?"
"Heh... co po tobě chci? No víš strašně hezky voníš..... všimnul sis toho, je to taková neodolatelná vůně, která tě vábí k tobě a jakoby křičela 'pojď ke mě, vezmi si mě' a víš co? Já si tě vezmu se vším všudy" zašeptal a olízl mi krk po celé jeho délce.
"Eh...? Ne to-to není možné! Vlk nemůže být s upírem!"
"To říkají oni, ale tvoje vůně říká něco jiného"
"Ne! To prostě ne!" Snažil jsem se, ale nešlo mu utéct, bylo to protože on byl upír? Protože byl alfa?Z mého přemýšlení mě trhla prudká bolest v krku. Nemusel jsem se ani dívat a věděl jsem co se děje. Zakousl se mi do krku, ale ne do žili, ale do budu kde si alfy značkují omegy. Teď jsem už nemohl utéct, našel by mě všude.... už mi nezbývá nic jiného než sním zůstat dobrovolně a nebo ne....
ČTEŠ
Ship Challenge 2019
Fiksi PenggemarJak jinak uvítat rok 2019? Plánujeme napsat tolik příběhů, jako je dní v roce.. Vydávání je zatím trochu opožděné.