Rande na slepo

573 19 0
                                    

Ship: Gelo

Pohled Gejmra (Michala):
 Taky vás někdy štvalo, že jste furt single a všichni kolem vás někoho mají? No máme to stejně, protože mě to taky štve. No a tak jsem se zaregistroval na stránce, která pro vás vyhodnotí nejvhodnějšího partnera a pak s ním máte schůzku. No a na to se dneska já dnes připravuji a snažím si najít nejlépe vypadající oblečení, protože naše schůzka je v restauraci a já nechci vypadat jak vandrák. Rychle se kouknu na hodiny a zděšeně zjišťuji, že to nestíhám a rychlím tempem, tam budu minimálně o dobrých 5 minut pozdě.
Rychle vyběhnu a snažím se co nejrychleji dostat k restauraci. Hned jak doběhnu vrazím do člověka co ke mě stojí zády a já se od něj odrazím jak pinpongový míček a letím dolů. Kouknu se do koho jsem vrazil a dřív než se stihnu omluvit mi skočí do řeči a zeptá se "Michal?". Nevěděl jsem co odpovědět, tak jsem jenom němě kývl na souhlas. "Takže to jsi ty" usmál se "Já jsem Erik, ten s kým jsi se tady měl dneska setkat" informoval mě a zároveň si držel ten šarmantní úsměv. Podal mi ruku a já ji rychle přijal, stále neschopen ze sebe vydat ani hlásku.
Když jsme chtěli vejít dovnitř, tak mi rychle otevřel dveře a naznačil ať jdu první.
Sedli jsme si ke stolu a oba si objednali jídlo a něco k pití a bavili jsme se o tom, co toho druhého baví. Dozvěděl jsem se, že nás baví stejné hry a že jsme oba stejně velcí blázni. Když jsme dojedli, chtěl jsem si zaplatit jídlo, ale když jsem se tak chystal učinit, tak mě Erik zastavil stím, že by nebyl správný gentleman, kdyby za mě nezaplatil. Po cestě domů jsem se s ním chtěl rozloučit a odejít, ale když jsem tak chtěl učinit, rychle mě chytl za ruku a namáčkl na svoji hruď, načež mě políbil a něco mi vtiskl do rukou. Než jsem se vzpamatoval, tak odešel a já se zmateně díval na papírek v mích rukou. "Zavolej mi *** *** ***" usmál jsem se a strčil ho do kapsy a odešel domů.

Ship Challenge 2019Kde žijí příběhy. Začni objevovat