Nowy rok, nowa... ?

223 0 0
                                    


Nowy rok, nowa ja?

Niee...

Ale za to... nowa książka!

Przede wszystkim witam wszystkie kochane duszyczki, które jeszcze może gdzieś tu są...? *cykanie świerszczy*

I życzę wszystkiego jak najwspanialszego na ten nowy rok! Aby był jeszcze lepszy niż poprzedni!

Pisarzom dużo weny, czytelnikom dużo czasu <3

Z racji, że znów, co druga osoba krzyczy "Nowy rok... (no wiecie jak to idzie dalej).." , stwierdziłam "Dlaczego mam być gorsza?" Nieco jednak zmodyfikowałam to słynne powiedzonko, czego wynikiem jest *werble* przywrócenie do życia starej, zapomnianej książki, przedstawiającej jakże zacną (albo mniej zacną?) historię młodego czarodzieja, ucznia Hogwartu, jednego ze słynnych Huncwotów: Syriusza Blacka! Bo kto nie kocha naszej Łapci?

Tych, którzy mają w sercu specjalne miejsce dla świata pełnego magii, zapraszam na mój profil, Syriusz już tam na Was czeka!

Planuje także rozpocząć pisanie tekstów na zlecenie (szaleństwo XDD), bo jak się dostało auto to trzeba je utrzymać, a pieniążki same się nie rozmnożą, niestety. Stąd niecodzienne pytanie: jeśli ktoś z Was miał, bądź ma do czynienia z pisaniem tekstów na zlecenie, czy mógłby do mnie napisać? Przede wszystkim męczy mnie jedno: czy ja się do tego nadaje?

Dlatego tych, którzy mogą powiedzieć coś na ten temat, zapraszam do kontaktu!

Ściskam mocno,

Wiki <3 

It's not you ||Z.MOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz