TD~Özel Bölüm (Part1)

170 22 12
                                    

Sizi bekletmemek adına part halinde yayınlayacağım. Ikinci part için bde sizi çok bekletmemeye çalışacağım. Beğenmeniz ve yorumlarınızı eksik etmemeniz dileklerimle!

Evin temizliğinden sorumlu bayan, kapıdaki adamla konuşmaya devam etti.

“Özür dilerim beyefendi, ama HyeSu-ssi henüz evde değil. Ama isterseniz eşi HyunSu-ssi’yi çağırabilirim.”

Kapıdaki adam elini ensesine götürdü ve bir müddet düşündü.

“Neyse, ben yeniden uğrarım.”

Kucağında dört yaşlarında bir kız çocuğu ile bayanın yanına doğru gelen HyunSu sordu.

“Bayan Oh, ne olmuş?”

“HyeSu Hanım ile görüşmek istiyormuş bu beyefendi.”

HyunSu, önündeki iri yapılı adama baktı. Kız çocuğuna yavaşça yere indirdi ve elini, Bayan Oh’nun eli ile tutuşturdu. Ardından onları içeri doğru gönderdi ve gelen kişi ile ilgilenmeye başladı.

“HyeSu evde değil. Onun yerine ben sizinle ilgilenebilirim.”

Karşısındaki genç adam sessizliği seçti. Başını önce yere eğmişken kaldırdı ve yandan çakmalı sırıtışıyla HyunSu’ya bakmaya başladı.

“Kocası gerçekten sen misin?  HyeSu’nun standartları bu kadar düşürmüş olması… Ne bileyim, saçma geliyor.”

HyunSu duydukları karşısında sinirlenmeden edemedi. Yumruk yaptığı ellerini sıkarken, karşısındakine normal bir şekilde konuştu.

“Kim olduğunuzu öğrenebilir miyim bayım?”

“HyeSu’nun oppası. Joon Oppası.”

--

TASARIM DEFTERİ (디자인 책)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin