Bölüm 8

20.4K 842 356
                                    

"Kızım resmen senin captionına karşılık vermiş ya." Huzursuzca yerimde kıpırdanıp yarım saattir başımın etini yiyen Ebru'ya baktım. "Öyle olsa bile," gözlerimi sıkıca kapatıp yüzümü buruşturdum. "Benim istediğim bu değil." Ebru bana umutsuz vakaymışım gibi baktı. "Ne istiyorsun kızım çocuk seni fark etti işte!" Sesinin sonlara doğru yükselmesiyle bir kaç masa bize döndü. Özür dilercesine bana bakarken omuzlarımı silktim.

"Bana dedi ki... dikkatimi çeken biri var."

"Senden bahsediyor kızım! Anonim olan sana gerçek senden bahsetmiş. İnanmıyorum yaa... film gibi." Ebru'nun her zamanki gibi aşırı romantik yorumuna gözlerimi devirdim. "Sonra da dedi ki bir kaç kere daha görsem soğurum zaten. Bu ne demek?"

"Vay şerefsiz." Sertçe gözlerine baktım. "Doğru konuş."

Gözlerini devirdi. "Laf da söyletmez." O anda önüme koyulan tostla kafamı kaldırıp Efe'ye gülümsedim. "Naber annesinin kuzusu?"

"İyiyim." dedi son harfleri uzatarak. "Yankı'dan sıkılıp karı kız kesmeye geldim."

"Aferin çocuğuma, sakın Yankı'nın yanında karı kız muhabbeti çevirme." Gözlerini devirdi. "Şaka maka senden hoşlanıyor he." Başımı iki yana salladım. "Benden hoşlanmıyor, sadece dikkatini çekmişim."

"Sen nerden biliyorsun kız?"

"Anonim olan bana birinin dikkatini çektiğini ama bir kaç defa daha görse soğuyacağını söyledi."

"Ne yapmayı düşünüyorsun?" Düşünür gibi yaptım. "İstediğim dikkatini çekebilmekti ama soğurum dedi pislik ya."

"Bana anonimden bahsetti."

Heyecanla ona döndüm. "Ay ne dedi, ne dedi?" Efe kaş göz işaretiyle yanımda oturan Ebru'yu gösterdiğinde Ebru'ya döndüm ama o dikkatini bizden çekmiş başka bir yere bakıyordu. Bakışlarını takip ettiğimde karşıma çıkan manzarayla muzipçe gülümseyip öksürdüm. Ebru bizim farkımıza yeni varmış gibi masaya döndü. Kıyamam ya, kızarırmış da!

"Benim sevdiceğim büyümüş de elin oğlanlarıyla mı bakışır olmuş?" Tekrar baktığı çocuğun masasına döndüğümde domatese dönen Ebru'ya gülümseyerek baktığını fark ettim. Çok hoşuma gitmişti bu iş! "Kıskanıyorum ama, hep başka erkeklerle ilgileniyorsunuz."

Efe'nin isyanına ben kahkaha atarken Ebru'nun daha da kızardığına yemin edebilirdim. "Kızı daha da utandırma ya." diye haykırdım gülerken. Ebru sertçe bize baktığında zar zor susabilmiştik. İki tarafımda oturan Ebru ve Efe'yi sandalyelerinin kolundan tutup kendime çektim. "Oyy! Yavrularım benim. Büyüdük be!" İkisini de çekip göğsüme yasladığımda mutlu bir şekilde gülümsedim.

Yanımda hiç kimse olmasa bile bu ikisi beni bırakmazdı ve benim de zaten sırtım yere gelmezdi!

"Eeee, çocuğun adı ne? Hiç konuştunuz mu? Ne zamandır bakışıyorsunuz? Detay hemen!" Ebru derin bir nefes alıp masaya eğildi. "Gelin buraya gerizekalılar. Bu beni geçen hafta instagramdan takip etti. Ben de baktım aaa ne yakışıklı çocuk falan dedim, geri takip attım. Ertesi gün bir fotoğrafımı beğendi. Ben de bir tane beğendim. Okuldayken oluyor tabii bunlar. Sonra koridora bir çıktım, sözel sınıfından da bu ve arkadaşları çıkıyor."

Heyecanla daha da Ebru'ya sokulup devam etmesini bekledim. "Tabii benim el ayak titredi. Dedim Allah seni boş zamanında mı yarattı zalımın oğlu? Tabii yüzüne karşı demedim. Ben koşa koşa lavaboya gittim, sonra lavabodan bir çıktım bu kapının yanında beni bekliyor. Tabii ben ilk başta anlamadım ama kız tuvaletinin yanında bir erkek var. Herkesin dikkatini çekti. Ben korkudan koşa koşa sınıfa kaçtım. Sonra akşam mesaj attı. Ben de engelledim."

Fotoğraf | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin