"Çok güzel söyledin." Utançla kafamı çevirip önümdeki piyanoya baktım. "Teşekkür ederim, neden gelmiştin?"
"Burası ortak çalışma odası diye biliyorum?" Yanıma ulaştığında başımı onaylar gibi salladım. "Evde çalışamama meselesi mi?"
"Evet, o mesele." Aklıma gelen fikirle ona döndüm.
"Özel ders olayına başlayalım mı?" Kararsızca bana baktı. "Seni rahatsız etmek istemiyorum, Yakut." İsmimi ağzından duymanın bende yarattığı etkiyi fark etmemesi için başımı diğer tarafa çevirip bir süre bekledim.
"Eğer rahatsız olacak olsaydım bu teklifte bulunmazdım, Yankı. Kısaca istemiyorum demen yeterli. Sen ders çalış diye zorlayacak değilim seni." Yerimden kalktım. Sinirlenmiştim. Neden istemiyorum demek bu kadar zordu ki?
"Yakut," kolumdan tuttuğunda şaşkınca ona baktım. "Öyle demek istemedim." Biraz sakinleşmiştim sözleriyle ama yine de sorar gibi ona bakıyordum. "Baskı altındayım, zaten özel ders alıyorum bir sürü, ne yapacağımı bilmiyorum." Acı sözleri karşısında ona sarılmak için sızlayan kollarımı görmezden gelmek zor olmuştu. Yine de bir şeyler yapmam gerekiyordu...
"Baksana... Ders çalışmak için benim evde buluşalım, sorularına bakarız. Sonra da bana biraz gitar çalarsın. Hem ben de seni tek başıma dinleme şansı bulmuş olurum." Muzip bir ifadeyle son sözlerimi eklediğimde ne yaptığımı anlamış gibi baktı bana.
Erimek istemiyorum ama öyle güzel bakıyor ki...
"Sen yalnız mı yaşıyorsun?"
"Ailem genelde işleri nedeniyle evde olmazlar." Şikayet eder gibi çıkan sesime karşılık güldü.
"Keşke benimkiler de seyahate falan çıksa, ama her şeylerini bana göre ayarlıyorlar ve inan bana dünyanın en kötü durumu bu." Burukça gülümsedim.
"Belki de seninle bu yüzden farklıyızdır. Sen daha soğuk, özgür bir kadınsın. Bense... benim işte. Neşeli davranan, etrafa gülücükler dağıtan adam." Sözleriyle rahatsız olmuştum ama belli etmemek için kendimi parçalıyordum resmen.
"Böylesi daha iyi değil mi? Sana benim yöntemlerimle de eğlenebileceğini gösterecek bir gece vaat ediyorum." Hızla toparladım. "Biraz içki, biraz müzik, biraz dans? Bol bol kahkaha."
"Liseli ergenler gibi eğleneceğiz yani?"
Göz devirdim. "Liseli ve ergeniz zaten. Bunda bir sakınca görmüyorum o yüzden. Sen 30 yaşında gibi davranmayı ne zaman bırakacaksın?" Haddimi aşıp aşmadığımı bilemeden konuşmaya devam ettim. "Senin için söylüyorum. Olgun olman da güzel, hatta çok güzel bir şey ama 30 yaşını 12 yıl sonra yaşasan ne olur ki? 18'i 18 gibi yaşaman lazım."
"Bu kadar sorumluluk senin sırtında olsa aynısını söyler miydin acaba?" Sal gitsin dercesine elimi salladıktan sonra kenardaki müzik setine gidip düğmesine bastım. "Kalk ayağa!" diye bağırıp ona doğru yürüdüm ve elinden tutup kaldırdım. Bu yaptıklarım için daha sonra utanacaktım.
Arkada açtığım şarkı yalnızca bir fon müziği oluşturmuştu çünkü Yankı'nın gözlerine bakmaktan hiçbir şeye odaklanamıyordum. Beni bir anda kendine çekip müziğe göre hareket ettirmeye başladığında ben de akışa bırakıp ona eşlik etmeye başladım.
İkimiz de çok eğleniyorduk çünkü sürekli kahkaha atıp duruyorduk. En sonunda birbirimize bir yaklaşıp bir uzaklaşarak dans etmeye devam ederken beni bir anda kendine doğru çekip kendi etrafında döndü ve hemen arkamda kalan duvara yasladı.
İrice açılan gözlerimle ona bakarken o da tam gözlerimin içine bakıyordu. "Yankı, sen ne yapıyorsun?" İki kelimeyi bir araya getirebildiğim için kendimi daha sonra tebrik edecektim. "Anı yaşa demiştin değil mi?" Başımı aşağı yukarı salladığımda devam etti. "Benim canım şu an seni öpmek istiyor, ne yapmalıyım?"
Kırgınlıkla ona baktığımda bir anda geri çekildi. "Öyle demek istemedim." Dolan gözlerimle ona baktığımda üzgün olduğunu gördüm. "Siktir git, Yankı." Önümde duran gövdesini hırsla ittirip odanın kapısını sertçe açtım ve çarpıp çıktım.
@gucluyakut: bir kez acıttı ama ikincisi koymaz
1627 beğeni.
Bu gönderi için yorumlar kapatıldı.@yankikara bir gönderini beğendi!
***
@yankikara: ölmüşüm, soğuk bir toprağa düşmüşüm
5485 beğeni.
Bu gönderi için yorumlar kapatıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fotoğraf | Texting
Non-FictionTavsiyem okumayın, çünkü cringe. Bilinmeyen Numara: Bende bir fotoğrafın var, Bilinmeyen Numara: Bebeğim bundan daha fazlasına ihtiyacım var.