11. rész

172 30 4
                                    

-Nem is tudtuk, hogy zongorázol..- bámult rám meglepetten Sayori.
-Mivel csak nemrég kezdtem. Mindig is szerettem volna...- nevettem kínomban.
-Úúú ez nagyon menő!!!- ujjongott Sayori..
-Egyszer játszanod kellene nekünk..- mondta halkan Yuri is.
-Talán, ha majd jobb leszek..- jöttem zavarba. Ezután jött a szokásos együttlét azzal, akinek az aznapi vers meg lett írva (aki megint Sayoribanc volt pff), majd megmutogattuk egymásnak a költeményeket. Mivel volt még bőven időnk, ezért még gyakoroltuk a verseink felolvasását is, hogy majd a fesztiválon (ahol a klubunkat tudjuk népszerűsíteni) ne égjünk le. Semmi nyomát nem láttam a depressziónak Sayorin, ami eléggé irritált. Eljött újra az este, amikor megint csak írtam egy verset és hallgattam ahogy Natsuki és Yuri vitázik. Viszont a következő nap már közel sem telt ilyen eseménytelenül... Az érdekes dolgok azzal kezdődtek, hogy Sayori rosszullétre hivatkozva hazament... Jó, az igaz, hogy előtte egy kicsit beszélgettem vele... Megemlítettem neki, hogy a depresszióból úgy a legkönnyebb kijutni, ha öngyilkosak leszünk, nemdebár? Ezután pedig Damon eldönthette, hogy kivel tölti a hétvégét... Ebben a választásban én is benne voltam, szóval egészen izgatottan vártam a fiú döntését... És uram atyám... Engem választott... Már épp ujjongni kezdtem volna, mikor Natsuki közbeszólt..
-Most nem azért, de Monikának kell a legkevesebb segítség... Ez így nem igazságos..- mondta, karbatett kezekkel.... Ez meg mi volt? Engem választott! Így nagyon nem igazságos!!
-Egyet értek...- szólalt meg halkan Yuri is, a játék pedig visszadobta Damont a választás elé, csakhogy már a nevem nem szerepelt a választások között... Hát mit mondjak, nem esett túl jól...

Helló mindenki, Sátán vagyok :3 először is köszönök szépen minden vote-ot, kommentet, stb. Másodszor, nagyon sajnálom, hogy most ennyire előrerohantam a történettel, csak ez a legérdektelenebb/ legelcsépeltebb rész, amiben nagyjából minden nap ugyanaz történik, így nem akartam leírni, mert az nagyon könnyen unalmassá és cseppet sem változatossá tenné a sztorit. Lehet, hogy még lesz hasonló, de innentől szerintem a legtöbb mindent azért megpróbálok kevésbé ,,rohanóssá" tenni, csak a történetnek ezt a részét szerettem volna pörgősen lezárni. Remélem megértitek :D

Monika naplója (BEFEJEZETT)Where stories live. Discover now