20. rész

145 17 6
                                    

-Ez nagyon kedves tőled.- mondta aranyosan a fiú.
-Te vagy minden, amire vágyok... Ezért szeretném ha örökké itt lennél velem.- kezdtem picit könyörögni. Annak ellenére, hogy már csak ketten vagyok, még mindig félek, hogy elvesztem. Damon nem szólalt meg, de picit elkomolyodott.
-Sajnálom, ha ezt nehéz megérteni. Igazából egy ideig én sem igazán értettem. Hogy a körülöttem lévő világ miért lett egyre szürkébb és szürkébb. Egyre laposabb.. Még a legkifejezőbb versek is üresnek érződtek számomra. Egészen addig, amíg meg nem érkeztél. Konkrétan megmentetted az életem Damon. Nem hiszem hogy képes lettem volna tovább élni ebben a világban, ha te nem vagy.- jelentettem ki hatalmas gombóccal a torkomban.
-Tudom, hogy egy kapcsolatot szeretnél. Értelek. De hogy oldanánk meg? Kezdelek nagyon megkedvelni, de mégis. A karakterem van ott melletted, nem én. Te is tudod... Egy játékban vagy. És én itt vagyok. Kint. Nem igazán hiszem, hogy... Érted.- válaszolt halkan.
-De... Damon kérlek! Nem élném túl, ha újra egyedül maradnék!- rettegtem. Ugye nem akar itthagyni?
-Monika.. Nem tudom miért kedveltelek meg ennyire. Hisz megölted a barátnőid értem. Kész yandere vagy! De.. Valahogy már a játék eleje óta érdekeltél. De mégis azt kell mondanom, hogy... Ahh nem tudom miért fáj ezt mondanom. Hisz csak egy játék karaktere vagy.. Mindenesetre azt hiszem jobb lenne mindkettőnknek, ha egy ideig nem jönnék vissza. Remélem azért meg tudod érteni. Hát... Szia!- még egy utolsót mosolygott rám szomorúan, majd kilépett. Egyedül maradtam. A színek és a minták újra jöttek, bár már kezdtem megszokni. A könnyeim is előtörtek, majd patakokban kezdtek lefolyni az arcomon. Hát hiába volt az egész... Itt hagyott. Ki tudja, talán örökre. Én is.. Mit tettem? Hideg vérrel megöltem a barátnőim.. Vagyis. Nem. Nem töröltem ki teljesen őket. Képtelen voltam rá. Talán... Ha visszahoznám őket. Legalább nem lennék egyedül. Már úgysem tudok mást csinálni. Vesztettem...

Vége

Helló! Nem, még mielőtt bárki kérdezné, nem fejeztem be a könyvet. Inkább úgy mondanám, hogy ez itt az első évad(?) vége. Igen, tudom, az eredeti játékban nem egészen ez van, de végülis ez egy fanfiction, nem pedig egy DDLC történetleírás. Na de remélem tetszett az első évad és majd a másodiknál is velem tartotok :D.
Sátán

Monika naplója (BEFEJEZETT)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon