16. rész

220 27 7
                                    

Elvittem Damont a klubba (közben kicsit lehet sokat bámultam őt), bemutattam a többeiknek és miután sikerül meggyőzni, hogy csatlakozzon, kiosztottam a feladatokat, magyarul a versírást. Egyszer csak észrevettem, hogy a terem végében kint van egy kép az akasztott Sayoriról.. Mi a... Azt meg ki rakta ki oda? És miért nem teszi senki szóvá? Nem látják, vagy mi? Tudom, nem pont nekem kellene ilyen témában osztani az észt, de mégiscsak... Ha látnék egy képet egy hulláról, biztos rákérdeznék, hogy mi a faszom az.. Na mindeeegy... Nemsokára vége is lett a napnak, a fiú pedig hazament. Csöndesen ültem a sötétben... Valami nem volt rendben... Egyszerűen úgy éreztem, mintha ezernyi késsel döfködnék a mellkasom. Fájt.. Borzasztóan szar volt... Féltem valamitől.. Vagy ideges voltam? Az is lehet, hogy aggódtam.. Talán egyszerre mindhármat... De nem tudtam miért.. Hisz megoldottam a problémát... Nem? A többiek nem veszélyesek, igaz? De miért legyeskedtek ma ennyit Damon körül? Őket is el kellene tűntetnem? Akkor jobban lennék? Ahh... Azt hiszem, hogy ez az egész kezd túlnőni rajtam... A játék mintha egyre jobban esne szét... Vajon ha őket is kitörölném, még tovább roncsolódna? De ha meg nem  teszem meg, elveszítem  őt? Túl bonyolult ez az egész... El fogom cseszni azt hiszem. De akkor sem hagyhatom magam!

Öhm.... Hello... Újra... Először is sajnálom, hogy ilyen rég nem volt rész, de nem volt ihletem hozzá.. Mindig nekiálltam, az írásnak, de egyszerűen semmi értelmes nem lett belőle. Ez is elég gyatra és rövid lett, de most csak ennyit tudtam kihozni magamból... :/Azért remélem nem lett olyan szörnyű...

Sátán❤

Monika naplója (BEFEJEZETT)Where stories live. Discover now