15. rész

177 29 2
                                    

Új nap virradt... Végre Sayori nélkül. Végre vége a szenvedéseknek! Damon az enyém lehet... Ekkor viszont a játék megint becrashelt. Mi a fasz? Majd hirtelen újraindult a nap.. Ez meg mi volt?? Viszont hamar el is felejtettem a jenelséget, amint Damon bejött a suliba.. A clubokat nézegette, szóval gondoltam, ha már Sayori nincs itt, majd én elhívom az irodalom klubba.
-Damon?- a játék újra nagyon furcsa lett egy pillanatra, majd szerencsére helyreállt.
-Oh nem számítottam rá, hogy itt látlak! Elég rég volt, nem igaz?- mosolyodtam el kedvesen. A játék főkarakterével elméletben tavaly egy osztályba jártam és innen ismerjük egymást vagy mi..
-Hát igen...- bólintott.
-Hogyhogy idejöttél amúgy?- tudakolta a fiú.
-Csak a klubomba kerestem pár dolgot.. Például szerinted vannak itt filcek?- rögtönöztem gyorsan.
-Nézd meg a szekrényben szerintem.- adott egy gyors tanácsot..
-Te a vita klubba jársz, igaz?- kérdezte meg.. Oh igen.. Elméletben tavaly oda jártam..
-Haha.. Az az igazság, hogy már kiléptem a vita klubból.- nevettem óvatosan.
-Oh tényleg? Kiléptél?- mondta.
-Az igazság, hogy nem szeretem a fő klubok körüli viszálykodást. Jobban szeretem inkább azokat a clubokat amikben tényleg csak nyugodtan csinálhatkm amit szeretek.- magyaráztam.
-És akkor végül melyik klubhoz csatlakoztál?- tette fel a következő kérdését.
-Csináltam egy újat!- nevettem fel. A játék megint szétesett egy pillanatra.. Ennyire csak nem cseszhette el az, hogy kitöröltem Sayorit...
-Egy irodalom klubot.- fejeztem be a mondandóm.
-Irodalom? Hány tagja van a klubnak?- nézett rám kérdőn.
-Ahaha... Sajnos csak három... Nagyon nehéz új tagokat találni valamire, ami unalmasnak hangzik...- hajtottam le a fejem.
-Hát látom...- csóválta meg a fejét...
-De az az igazság, hogy ez cseppet sem unalmas, tudod? Annyi mindent lehet csinálni.. Olvasni, verset írni, bármit.. Például az egyik tag a manga gyűjteményét tartja a klubban.- néztem a szemeibe.
-Várj.. Komolyan?- lepődött meg.
-Igen. Vicces, nem? Mindig azt mondja, hogy a manga is irodalom. És hát bizonyos szempontból igaza is van, nem?- mosolyogtam.
És Damon.. Te ugye clubokat nézegetsz...- kezdtem bele abba ami miatt eleve jöttem.
-Hát igen...- húzta el a száját.
-Akkor nem tennél meg nekem egy hatalmas szívességet? Nem kell csatlakoznod, ha nem akarsz, de legalább megnéznéd a clubom? Légyszi...- kezdtem kérlelni.
-Öhm.. Jó.. Végülis miért ne?- vont vállat én pedig belül ujjongni kezdtem..

Bocsi mindenkinek, hogy ez a rész ilyen unalmas lett, de hát sajnos kell ilyen is... Megpróbálom a következőt majd kevésbé bénára írni❤

Monika naplója (BEFEJEZETT)Where stories live. Discover now