1. rész

307 31 0
                                    

-Meghoztam az új tagot!!!- mosolygott önfeledten Sayori.
-Szia Damon! Örülök, hogy látlak.- vettem fel a szokásos mosolyom, elrejtve a bennem kavargó érzelmeket.
-Öhm szia..- nézett rám bizonytalanul.
-Most komolyan egy fiút hoztál? Így kell elrontani a hangulatot!- Natsukinak úgy látszik az előbbi vita nagyon lerontotta a hangulatát, hisz általában nem így viselkedik..
-Üdvözlünk a klubban! Örülök, hogy találkoztunk.- mosolyodott el halványan Yuri.
-Ő itt Natsuki, aki a világ legjobb muffinjait csinálja.- mutatta be az új tagnak mindig jókedvű barátnőm.
-Ő meg Yuri, a klub legokosabb tagja..- mutatott a lila hajú klubtagra, aki szégyenlősen összehúzta magát..
-N-Ne mondj ilyeneket!- kezdte el félénken pásztázni a földet, az előbb említett lány.
-Na hozom a muffinokat akkor!- mondta izgatottan Sayori.
-Én csináltam őket, szóval én hozom!!!- vágott közbe Natsuki, kicsit sértetten.
-Jó, jó, csak már nagyon izgulok.- mentegetőzött a kis masnis. A másik lány, meg sem várva, hogy befejezze a mondanivalóját, a klubszoba végébe sétált és visszatért egy adag gyönyörű és nagyon cuki cicás muffinnal a kezében.
-Tadaaam!- vigyorgott önfeledten, amíg a többiek ámuldoztak. Amíg Sayorival és Damonnal összetoltunk pár asztalt, Yuri gyorsan előszedte a teáskészletét, Natsuki pedig a sütikkel a kezében nézte a folyamatot.
-Te egy egész teáskészletet tartasz a klubban?- kérdezte megrökönyödve Damon. A választ már meg sem hallottam, teljesen elvesztem a fiú gyönyörű arcában és mozdulataiban. A hangja is teljesen megigézett, egyszerűen nem bírtam másfele figyelni... Hirtelen elkapott egy érzés.. Ilyet azelőtt sosem éreztem... Nem bírtam elviselni, hogy ez a fiú sosem lehet az enyém... Azt hiszem ezt hívják féltékenységnek? Mindenképp meg kell szereznem magamnak Damont... Ha nem fog menni, azt hiszem abba én belehalok...

Monika naplója (BEFEJEZETT)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora