Χαρακτήρες

887 63 19
                                    

Ακολουθούν κάποιες πληροφορίες για ορισμένα άτομα της ιστορίας . Οι φωτογραφίες είναι ενδεικτικές , σαφώς μπορείτε να τους φανταστειτε όπως θέλετε .

Ναταλία Κοσμοπούλου ( 17 χρονών )

Η Ναταλία είναι και η πρωταγωνίστρια της ιστορίας . Έχασε την μητέρα της από μικρή ηλικία και από τότε μένει με τον πατέρα της . Είναι ευαίσθητη όμως δεν το δείχνει σε όλους . Προσπαθεί να είναι σκληρή όταν απαιτεί η κατάσταση . Επιπλέον δεν διστάζει να μιλάει με ειλικρίνεια αι να μην της αρέσουν τα άτομα με μεγάλη αυτοπεποίθηση . Θέλει να γίνει ηθοποιός αν και δεν γνωρίζει τα παρασκήνια του επαγγέλματος . Της άρεσε πάντα η υποκριτική . Η Ναταλία έχει σχέση με τον Ανδρέα , τον οποίον γνωρίζει από μικρή . Η μητέρα της λίγο πριν πεθάνει , της είχε εκφράσει την επιθυμία της , όταν μεγαλώσει να παντρευτεί τον Ανδρέα . Αυτό η μητέρα της το είχε πράξει , γιατί ήθελε να είναι σίγουρη πως θα έχει δίπλα της πάντα κάποιον που την αγαπάει . Η καλύτερη επιλογή σύμφωνα με την μητέρα της ήταν ο Ανδρέας καθώς μεγαλώνανε μαζί .

Ανδρέας Σταυρινός (17 χρονών)



Ο Ανδρέας είναι μαζί με την Ναταλία . Μεγάλη σημασία είχε που η μάνα της λίγο πριν πεθάνει , μίλησε μόνο μαζί του και του ζήτησε να την προσέχει για πάντα . Είναι απλό αγόρι του λαού . Όταν η Ναταλία του ανακοινώνει πως θέλει να γίνει ηθοποιός , δεν είναι τόσο σύμφωνος . Είναι τελείως αντίθετο του χαρακτήρα του και φοβάται μην αλλάξει χαρακτήρα η Ναταλία . Όμως αυτό δεν τον πτοεί τουλάχιστον αρχικά , συνεχίζει να είναι δίπλα της και να την στηρίζει ..

Νίκος Ελευθερίου .. ( 23 χρονών )

Είναι ο πιο γνωστός και όμορφος ηθοποιός στην Ελλάδα . Είναι στην κορυφή της καριέρας του . Εξαιτίας του επαγγέλματος, φέρεται χωρίς συναισθήματα και κοιτάζει απλά να διασκεδάζει με τους ρόλους του . Όταν κάποιος τον συναντάει από κοντά , φαίνεται ένα διαφορετικό πρόσωπο από ότι στην τηλεόραση . Ωστόσο κοιτάζει να απολαμβάνει την δόξα του.. Σε κάθε πρωταγωνίστρια ωστόσο στην αρχή , κάνει μια δοκιμασία ...

Πώς σας φαίνεται ; Τι λέτε να γίνει στην ιστορία μας;

Τρειλερ της ElmaProductions για την ιστορία

https://youtu.be/D_N9dC2qXRY

Τρειλερ και από μένα

https://youtu.be/J9VWA87G_ks

 Γυάλινη ζωήWhere stories live. Discover now