Απειλή;

333 42 29
                                    

    - Ανδρέα, σταμάτα επιτέλους να φέρεσαι έτσι . Κάνεις λες και δεν με γνωρίζεις καθόλου ! Επίσης θέλεις να δεχτώ μια πρόταση απλά για να δέσεις τον γαΐδαρο σου . Πες αυτήν την φορά ζήλεψες και τελικά παντρευτούμε , την επόμενη φορά που θα ζηλέψεις ; Τι θα απαιτήσεις να κάνω ; Παιδί ; Μετά ; Κι άλλο παιδί ; Κάθε ζήλεια και γέννα ή δεν ξέρω εγώ τι άλλο ; Ωραία δηλαδή , θα κάνουμε έτσι μια ολόκληρη ποδοσφαιρική ομάδα από παιδιά εξαιτίας της ζήλειας σου . Θαυμάσια . Υπέροχο μέλλον .

    Είμαι τελείως νευριασμένη μαζί του και ξεσπάω . Δεν αντέχω την συμπεριφορά του , είναι απαράδεκτη . Έχουμε πει πολλές φορές ότι θα συζητήσουμε τέτοια θέματα μόνο όταν κλείσω τα 18 . Συμφωνούσε απόλυτα σε αυτό και ο ίδιος . Δεν υπήρχε λόγος παραπάνω δέσμευσης σε τόση μικρή ηλικία ή κάτι παραπάνω . Γνωριζόμαστε από παιδιά αλλά τα τελευταία δυο χρόνια είμαστε μαζί .

   Η αλήθεια είναι σε αυτό μεγάλο ρόλο έπαιξε και η μητέρα μου . Όταν ήταν αρκετά άρρωστη, μου είπε να προσέχω τον Ανδρέα . Μην αφήσω να φύγει ποτέ από την ζωή μου, ο Ανδρέας, επειδή με αγαπάει πολύ και θα είναι δίπλα μου στα δύσκολα . Ήθελε φεύγοντας από την ζωή , να γνωρίζει πως έχω κάποιον δίπλα μου να με προσέχει και να με αγαπάει . Επίσης ήξερε πόσο καλά τα πηγαίναμε από μικρά και ήθελε να ενθαρρύνει την όποια σχέση μας . . Εκείνον το καιρό βέβαια μόνο την φιλική σχέση . Μετά από την παρότρυνση της ένιωθα περισσότερη ασφάλεια δίπλα του . Όλο αυτό ενίσχυσε τα αισθήματα μου απέναντι του . Αυτός επίσης είναι ο λόγος που αυτήν την στιγμή δεν τον διώχνω από τα νεύρα μου . Δεν μπορώ να ξεχάσω τα τελευταία λόγια της μαμάς μου , τις τελευταίες συμβουλές που μου έδωσε ..

   Βέβαια αυτό δεν σημαίνει ότι θα δεχτώ να παντρευτώ στα καλά καθούμενα .

    - Ναταλία , σκέψου το καλύτερα ! Μπες λίγο στην θέση μου . Μην ξεχνάς πως δεν με υπολόγισες καν , όταν δέχτηκες να έρθεις στο νησί . Ήξερες πως δεν θα ήθελα να είσαι στο νησί ως ηθοποιός και να φιλιέσαι με τον καθένα . Ουσιαστικά η γνώμη μου δεν μέτρησε σε ένα τόσο σοβαρό ζήτημα , δεν μου άφησες επιλογή . Εσύ πάλι δεν κάνεις την παραμικρή υποχώρηση.

   - Ανδρέα αρκετά , δεν αντέχω άλλο . Είμαι κουρασμένη και έχω εσένα να κάνεις σαν μωρό . Αν δεν σε υπολόγιζα , δεν θα σε ήθελα εδώ μαζί μου. Θα σου έλεγα καλύτερα να πάω μόνη μου , να κάνω ότι θέλω κι όλας όπως λες . Τι φαντάστηκες ; Πως σε ήθελα για να κρατάς το φανάρι για να είμαι με άλλον; Εγώ θα σκεφτώ την πρόταση σου αλλά εσύ σκέψου πολύ καλά την συμπεριφορά σου . Αν συνεχίσεις έτσι δεν μας βλέπω καλά και όχι εξαιτίας του Νίκου . Αν χωρίσουμε να ξέρεις ο μοναδικός υπεύθυνος θα είσαι εσύ . Κανείς άλλος . Τώρα θα πάω κάπου μόνη μου . Θέλω να σκεφτώ μακρυά σου . Θα δω αν έρθω το βράδυ σπίτι μετά από όλα αυτά.

 Γυάλινη ζωήWhere stories live. Discover now