#Twitter

483 54 48
                                    

   Είμαι πάρα πολύ νευριασμένη με όλη την κατάσταση . Δεν μπόρεσα να πω τίποτα στον Ανδρέα, αλλά το καλύτερο ; Θέλει να πιάσει φιλίες με τον Ελευθερίου , Θεός φυλάξοι . Κατάφερε να τον πείσει για δήθεν  φιλία και έτσι βρέθηκα να κάνω μόνη μου βόλτα στον καράβι, για να τον αποφεύγω. Δεν ήθελα να πετάξει κάτι άλλο, αν ήμουν εκεί μαζί τους.

   Ευτυχώς κάποια στιγμή πέρασαν οι ώρες και φτάσαμε επιτέλους στον προορισμό μας . Η παραγωγή μας είχε έτοιμα δωμάτια, οπότε πήγαμε κατευθείαν να βολέψουμε τα πράγματα μας . Εγώ σαφώς θα μοιραζόμουν το δωμάτιο με τον Ανδρέα. Έτσι τώρα είμαστε οι δυο μας . Αφού τακτοποιούμε τα πράγματα μας και έχω βάζω νυχτικό , δεν αντέχει και με ρωτάει .

   - Βρε αγάπη μου , μπορείς να μου πεις, τι σε έπιασε στο καράβι ; Έκανες λες και είχες προσωπικά με τον Νίκο. Στο κάτω κάτω θα περνάτε τόσες ώρες μαζί , δεν θα έπρεπε να φέρεσαι πιο ευγενικά;

   Μάλιστα θα τα ακούσω κι όλας εγώ για τους τρόπους μου, εξαιτίας ποιανού; Του κύριου Ελευθερίου ! Που να ήξερε πως τον έλεγε προσωπικό υπηρέτη , παιδί για όλες τις δουλείες και ότι τον μείωνε σε μένα. Δεν του μιλάω όμως για τίποτα από αυτά, καθώς δεν θέλω να δημιουργηθούν προβλήματα.

   - Ανδρέα , ήθελα να πάμε κάπου μόνοι μας ! Εσένα τι σε έπιασε να πιάσεις φιλίες με αυτόν ; Είστε εντελώς διαφορετικοί χαρακτήρες έτσι και αλλιώς.

   Με πλησιάζει με πληγωμένο ύφος, ενώ δικιολογείται.

   - Είμαστε τώρα οι δυο μας . Άσε που το έκανα για καλό σου , με αυτούς θα κυκλοφορείς τώρα.

    Με φιλάει στην αρχή απαλά, ενώ στη συνέχεια πιο επιτακτικά και άγρια. Το ένα χέρι μου είναι πάνω στον ώμο του ενώ με το άλλο τραβάω απαλά τα μαλλιά του. Με το χέρι του στην μέση μου ενώνει τα σώματα μας. Εκείνη την στιγμή κάποιος ενοχλητικός μας χτυπάει το κουδούνι. Έτσι χωρίς να το επιθυμώ, απομακρύνομαι, ενώ η αναπνοή μου δεν είναι πολύ σταθερή.

   - Πάω να δω ποιος είναι. Μπορεί να με θέλουν κάτι από την παραγωγή. Εσύ μείνε εδώ .

   Πηγαίνω στην πόρτα και ρωτάω ποιος είναι . Ακούω μια φωνή, κάπως γνώριμη σε λίγο άγριο τόνο .

   - Αστυνομία .

    Παρακαλώ ; Τι έγινε ; Προσπαθώ να δω, αν υπάρχει κάπου μάτι για να βλέπεις ποιος είναι απέξω . Αφού δεν βρίσκω, ανοίγω την πόρτα διστακτικά . Μόλις καταλαβαίνω ποιος είναι, αμέσως δυσανασχετώ. Υπάρχουν πολλοί ενοχλητικοί, που θα παίζανε με τέτοια θέματα ; Μόνο ο Νίκος ! Του ζητάω αμέσως εξηγήσεις.

 Γυάλινη ζωήWhere stories live. Discover now