Εξομολόγηση

268 42 52
                                    

      Νίκος pov

    Δεν φαντάζεστε πόσο μου αρέσει ο ύπνος . Επίσης , είναι φανερό πόσο εκνευρίζομαι όταν με ξυπνάνε . Έβλεπα ένα ωραίο όνειρο και με ξύπνησε το ενοχλητικό , σπαστικότατο κουδούνι .   Στον ύπνο μου κερδίσα μαζί με την Ναταλία  βραβείο όσκαρ  καλύτερου φιλιού . Με αποθέωναν απλά . Όπως και στην πραγματικότητα δηλαδή .

     Κοιτάζω την ώρα . Τι ;; Ποιος είναι οκτώ και μισή το πρωί ;;;; Το γύρισμα ξεκινάει πιο μετά , ποιος θέλει να με βασανίσει τέτοια βάρβαρη ώρα . Πάω ανακαστικά και ανοίγω την πόρτα . Αα μάλιστα . Ποια άλλη θα μπορούσε να είναι ; Η Ναταλία . Κακό συνήθειο αυτό το κορίτσι να ξυπνάει πολύ νωρίς . Αν ήταν κάποιος άλλος , θα έκλεινα την πόρτα λέγοντας καληνύχτα .

      - Καλημέρα Νίκο . Τι κάνεις ;

      -  Τι μπορώ να κάνω με την πιτζάμα μου ;;.Εσυ τι κάνεις τέτοια ώρα ; Στον ύπνο σου με έβλεπες ;

      Φαίνεται διστακτική , σαν να θέλει να πει κάτι πολύ σημαντικό .

      - Έγω έχω ξυπνήσει από τις έξι και..

      - Και είπες να ξυπνήσεις όλους τους υπόλοιπους . Να πέσεις πάλι για ύπνο έπρεπε . Άκου εκεί είσαι όρθια από τις έξι ...Τα μωρά σου κλαίγαν ;  Δεν ξέρεις πως ο ύπνος κάνει καλό ; Πως θα είμαι εγω χαρωπός χαρωπός και πιο όμορφος από ποτέ  , αν δεν κοιμάμαι σωστά ; Τέλος πάντων... Τι θες ;

     Πηγαίνω στο καναπέ και ξαπλώνω . Εκείνη κλείνει την πόρτα ενώ έρχεται προς το μέρος μου . Εκείνη είναι πάλι κάπως αγχωμένη λες και θα γράψει διαγώνισμα .

       - Νίκο , θέλω να μιλήσουμε .

       Να τη πάλι αυτή η φράση . Σε λίγο θα βλέπω εφιάλτη να με ρωτάει " θέλεις να μιλήσουμε , θέλεις να μιλήσουμε ;" . Μόλις ξύπνησα τι μπορώ να πω ; Περιμένω να δω τι θα πει , αλλά εκείνη εκνευρίζεται .

       - Κοίτα τον αναίσθητο . Σου λέω να μιλήσουμε αλλά εσυ παραμένεις ξαπλωμένος και άνετος . Τι θες για να ξυπνήσεις ; Θα πάω να φέρω να σου ρίξω νερό ! Πρόσεχε .

      Να η λεγόμενη κρεβατομουρμούρα που λένε . Εγω θα την λέω Ναταλομουρμούρα ή καναπεδομουρμούρα . Ήμαρτον . Μόλις ξύπνησα . Άσε με λίγο να ανοίξει το μάτι . Δεν δικαιούμαι να έχω ένα ήρεμο πρωινό ξύπνημα ; Δεν χάθηκαν οι ώρες . Ωστόσο λέει αναίσθητο , ποιον εμένα που βγαίνω στη δημοσιότητα  να με θαυμάζει ο κόσμος και να χαίρεται .

      - Δεν μου λες Ναταλία ,  αφού είσαι πρόθυμη για νερό ...  Δεν πας να φτιάξεις ένα καφέ να πιούμε ; Μπορεί ο καφές να ευαισθητοποιήσει κάπως τον αναίσθητο που λες .

 Γυάλινη ζωήWhere stories live. Discover now