Νίκος pov Τα προβλήματα

229 35 33
                                    

    Νίκος pov

    Μιλάμε ώρες ώρες , δεν μπορώ να καταλάβω την Ναταλία . Από τότε που πήγαμε στην Πάρο , είμαστε συνέχεια μαζί . Έτυχε  το τροχαίο και δεν με άφησε στιγμή μόνο μου . Τότε γιατί μου λέει θυμωμένα πως υπάρχει βίντεο να φιλάω άλλη ; Λογικό να είχα κάνει πράγματα , ειδικά πριν να είμαστε μαζί. Σιγά μην άφηνα ανεκμετάλλευτη την ομορφιά μου .

    Η αλήθεια είναι περίεργο για μένα . Πρώτη φορά έχω τόσο καιρό να ασχολούμαι με μια μόνο γυναίκα . Μάλιστα ούτε το είχα προσέξει , αν δεν μου το ανέφερε . Τι έπαθα ; Άρρωστος είμαι ; Βασικά με την Ναταλία αισθάνομαι πλήρης και δεν έχω χρειάζομαι κάποια άλλη προς το παρόν ..

     Πω η κατάσταση μου είναι πολύ σοβαρή . Έχω κολλήσει με μια συγκεκριμένη κοπέλα και μάλιστα νιώθω ικανοποιημένος με αυτό . Ποιος ; Εγώ ο Ελευθερίου ! Δεν ξέρω τον λόγο που αισθάνομαι διαφορετικά από άλλες φορές  .  Πρέπει να το κοιτάξω αυτό .

        Δυστυχώς από τις σκέψεις μου με βγάζει μια ενοχλητική παρουσία .

       - Παιδί μου τι κάνεις ;

       - Γιατί σε νοιάζει ; Τι ρωτάς ; Για να περάσει η ώρα ; Δες καλύτερα τον καιρό και ασχολήσου ....
     
        - Νίκο ...
    
    Αηδιάζω και μόνο στο άκουσμα της φωνής της . Παριστάνει την στεναχωρημένη και ενοχλημένη .

       - Σταμάτα να υποκρίνεσαι . Δουλεύω τόσα χρόνια στην υποκριτική και κάνει μπαμ . Νομίζες δεν θα το καταλάβαινα ; Δεκάρα δεν δίνεις για κανέναν πέρα από τον εαυτό σου . Θες δανεικά και ένα ρόλο σε μια σειρά για να γίνεις διάσημη . Τράβα αλλού .

        - Σου βάζει η Ναταλία λόγια για μένα ; Εγω σε έφερα στην ζωή και συ κάθεσαι να δίνεις σημασία σε ασήμαντες .

       Η υπομονή μου εξαντλείται . Αυτή η γυναίκα θέλει ψυχίατρο . Ή μάλλον καλύτερα ένα γιο σατράπη !!! Να μην τολμάει να τον βλέπει καν στα μάτια . Τι περίμενε να κλαίω και να ζητάω ακόμα την μαμά που ποτέ δεν είχα ;

      - Έχεις πρόβλημα και μόνο ειδικός μπορεί να στο λύσει . Μην ξανά αναφέρεις την Ναταλία . Εσύ απλά με άφησες σε ένα ορφανοτροφείο χωρίς δεύτερη σκέψη , ενώ η Ναταλία ... Η Ναταλία ... Μου έδειξε την αγάπη της και μου έδωσε ό,τι αξίζω .  Για αυτό είναι στην ζωή μου . Τέλος δεν είμαι το άβουλο μωρό που άφησες για να βασίζομαι σε γνώμες άλλων . Εγω ο ίδιος είδα  ποια είσαι , από πολύ μικρός .

      Πως μου ήρθε τώρα αυτό ; Θα πάω να κάνω ευχέλαιο καλού κακού . Μιλήσα για αγάπες  , λες και έπαθα μετάλλαξη . Είμαι ο καλύτερος . Λογικό η Ναταλία να λιώνει για μένα . Δεν σημαίνει πως με αγαπάει ή την αγαπάω . Δεν μου έχει πει τίποτα τέτοιο ποτέ κι όλας . Εδώ δεν ήθελε να έρθει μαζί μου στο εξωτερικό ενώ της πρότεινα  !! Εγω δείχνω να την υπολογίζω πιο πολύ  .Μην τα θυμάμαι και νευριάζω .

 Γυάλινη ζωήWhere stories live. Discover now