Ο " γάμος"

272 37 41
                                    

    Τα γεγονότα εξελίχθηκαν ραγδαία από την στιγμή που ο Παύλος έμαθε τα πάντα για την μητέρα του . Όλα όσα μαθεύτηκαν για τον Στέφανο και την μητέρα του προκάλεσαν σοκ σε όλους . Προς έκπληξη όλων ο ίδιος ο Παύλος πήγε και τα ανέφερε στην αστυνομία αμέσως .

    Έτσι η χαλάστρα μαζί με την συνεργό της βρέθηκαν υπόλογοι στην δικαιοσύνη και ορίστηκε δικαστήριο . Το κανάλι έδιωξε τον Στέφανο . Από την άλλη η γυναίκα αράχνη δεν λέει να συνειδητοποιήσει την πραγματικότητα .

    Ο γιος που μεγάλωσε ήταν ο ίδιος υπεύθυνος για την καταστροφή της . Η αλήθεια είναι πως όταν την είδα μετά από αυτά , για κάποια στιγμή την λυπήθηκα. Κοντεύει να χάσει το μυαλό της και δείχνει πραγματικά μετανιωμένη . Έκανε απόπειρα αυτοκτονίας . Τα έχασε όλα εκεί που διεκδικούσε τα πάντα .

   Όσο για τον Νίκο , μπορεί να μην φαίνεται αλλά πιστεύω επηρεάστηκε . Έχω παρατηρησει πως τελευταία βλέπει συχνά εφιάλτες . Δεν θέλει να σκέφτεται καν τι θα γινόταν , αν συνεχίζε όλο αυτό . Ραντεβού και διάφορα τέτοια με αγνώστους, ακόμα και ψυχολογικά άρρωστους αν τύχαινε .

   - Ναταλία ;

   Είμαι με τον Νίκο σπίτι του . Πέσαμε για ύπνο πριν αρκετή ώρα και για μια ακόμα φορά ξύπνησε ταραγμένος . Εγώ σκεφτόμουν όλα αυτά .

    - Έλα αγάπη μου. Τι έγινε όλα καλά ; Είδες εφιάλτη ;

   Του λέω και του αγγίζω τρυφερά στο μάγουλο . Σήμερα είναι το τελευταίο γύρισμα της σειράς και τρελαίνομαι . Θα πρέπει να φύγει στο εξωτερικό μετά για την ταινία . Εγώ θα περιμένω μέχρι να γράψω τις πανελλήνιες αρκετό καιρό .

     - Είδα έναν εφιάλτη . Παρά λίγο να χάσω την πτήση μου και να παίρναν άλλον στην ταινία . Δεν μου έφταναν όλα αυτά , από το τρέξιμο μου πετούσε μια τούφα από τα μαλλιά . Εκεί ξύπνησα . Τι έγινε Ναταλία ; Γιατί γελάς ; Είναι ακατάστατα τα μαλλάκια μου και στην πραγματικότητα αυτή τη στιγμή ;

    Δεν κρατιέμαι , ξεκαρδίζομαι στα γέλια . Η αλήθεια είναι εγω περίμενα να ακούσω κανένα θρίλερ να είδε με όσα έχουν συμβεί . Ανακουφίστηκα .

    - Όχι , μια χαρά είσαι γλυκέ μου . Σαν να βγήκες μόλις τώρα από το κομμωτήριο , αλλά εγώ θα στα χαλάσω .

    Του δίνω αμέσως φιλί στο στόμα ενώ βάζω τα χέρια μου στα μάλλιά του . Αμέσως μπαίνει στο κλίμα . Ανταποδίδει με ένταση που μου κόβεται η ανάσα και ενώνει τα σώματα μας . Η λαχτάρα μου για αυτόν , όσο καιρός και να περάσει , δεν θα μειωθεί .

 Γυάλινη ζωήWhere stories live. Discover now