Η " πρόβα"

274 35 47
                                    


    Ο Νίκος χαμογελάει πονηρά ακούγοντας τα λόγια μου . Βάζω στοίχημα κάτι έχει στο πονηρό μυαλό του . Να μου το θυμηθείτε . Δεν καταλαβαίνω όμως που πήγε ο λογισμός του . Να αρχίσω να φοβάμαι ;

    Για μια ακόμα φορά έρχεται ο Στέφανος , πριν προλάβει να απαντήσει ο Νίκος . Αυτό το παιδί συνέχεια από πίσω μας είναι . Σε λίγο θα αρχίσει να με εκνευρίζει .

   - Α , πάλι καλά αυτή τη φορά δεν διακόπτω .

   Δεν θα το έλεγα αλλά τέλος πάντων . Ευτυχώς απαντάει ο Νίκος στην ερώτηση του .

   - Κοίτα όπως το πάρει κανείς . Ξέρεις , ξεχνάς τις εξωτερικές δουλειές που σου έχω αναθέσει . Πηγαίνε να τις εφαρμόσεις . Επίσης , να δώσεις στον καμεραμάν να φέρει αναψυκτικά και διάφορα φαγητά . Είναι ο μόνος σήμερα που θα είναι παρόν στο γύρισμα . Άντε τα λέμε μια άλλη φορά .

    Μόνο ο καμεραμάν ; Ε ναι ,λογικό έπρεπε να το περιμένω αφού σήμερα θα έχουμε πιο προσωπικές σκηνές . Όσο λιγότεροι και καλύτερα . Ή έτσι τουλάχιστον πιστεύω . Ο Στέφανος φεύγει από το σπίτι αμέσως και ο Νίκος είναι ώρα να με βοηθήσει με την σκηνή . Υποθέτω δηλαδή .

    - Θες να σε βοηθήσω στην σκηνή ; Δεν καταλαβαίνω που ακριβώς δυσκολεύεσαι . Σαν τι ακριβώς έχεις στο μυαλό σου για βοήθεια ;

    - Δεν ξέρω . Εσυ καλύτερα να πεις , κάποιο τρόπο θα έχεις στο μυαλό σου . Απλά είμαι λίγο αγχωμένη . Τι ακριβώς πρέπει να κάνω ;

   - Τι να σου πω ; Στα τάδε εκατοστά να με ακουμπήσεις και να με φιλήσεις ; Ο μόνος τρόπος που γνωρίζω γλυκιά μου είναι η πρόβα . Να κάνουμε αυτό που λέει στο κείμενο . Είμαι ο καθηγητής σου και προσπαθείς να με παρασύρεις . Εκτός κι αν έχεις άλλη ιδέα εσυ .

   Τιιι ; Τώρα εδώ , οι δυο μας ; Μάλιστα , δεν με βλέπω καλά , καθόλου καλά . Πάντως στη σειρά είναι σαν να ζούμε σε ένα παράλληλο σύμπαν . Είναι δυνατόν; Στην πραγματικότητα θα ήταν εντελώς διαφορετικά . Φαντάζεστε τον Νίκο στον ρόλο του καθηγητή που να προσπαθούν να τον παρασύρουν μαθήτριες ;

   Ωστόσο είναι η αλήθεια ,έχει δίκιο . Δεν βρίσκω κανέναν άλλον έξυπνο τρόπο να με βοηθήσει στη σκηνή . Μου δίνει ένα φόρεμα ... μισό .

   - Αυτό από την παραγωγή . Είναι για το σημερινό γύρισμα . Για να δω πως θα με παρασύρεις γλυκιά μου .

    - Δεν το θεωρείς λίγο ακραίο ; Εννοώ που μια 17 χρόνη φέρεται έτσι;

    - Αυτές μιλάνε πιο πρόστυχα από τις μεγαλύτερες . Δεν τις έχεις ακούσει πως μου μιλάνε όταν με βλέπουν . Άρα δεν το θεωρώ ακραίο .

 Γυάλινη ζωήWhere stories live. Discover now